{29} Princezna?

159 9 0
                                    

Kolem páté hodiny jsme sesbíraly všechny naše věci a společně jsme se vydaly do Holley. Přidal se k nám i Mike. S Mikem jsme se celkem spřátelili. Je hrozně fajn.

"Holky. Já v těch žabkách prostě do Holley nedojdu." řeknu skoro na konci cesty.

Když jsme šly k jezeru, udělaly se mi na nohách puchýře a teď prostě nemůžu chodit. Celou cestu to bolí a nemůžu pořádně došlapovat. Celkem jsem to zvládala, ale teď už to nejde.

Sundám si žabky a jdu bosa po silnici. Neni to moc chytrý, protože na silnici je spousta kamínků, ale lepší než umírat bolestí.

"Vždyť si něco zabodneš do nohy." řekne Mike a vezme mě do náručí. Dneska už po druhé. 

"Netahej se se mnou. Jsem těžká. Zvládnu to." řeknu.

"Nebudu to riskovat." řekne a usměje se na mě.

"A kde máš vůbec kluky?" zeptá se Kim.

"Jaký?" nechápe Mike.

"No, všimla jsem si, že máš chatku vedle nás a jseš tam s nějakýma klukama. Tak kde si je dneska nechal?" upřesní Kim.

"No....ani nevim, kam dneska šli. Ale jestli se s nima chcete poznat, tak zítra večer přijďte. Dneska nemůžeme, protože máme nějkou debilní hru se třídou, ale zítra by to šlo." řekne Mike.

"Dobře. A v kolik?" zeptá se Tara.

"Tak třeba v deset." usměje se Mike.

Je mi to takový trapný. Všichni jdou pěšky a já jediná se nechám nosit. 

"Až už nebudeš moct, tak řekni." řeknu Mikovi.

Mike přitaká a mrkne na mě.

"Se cejtim jako princezna." zasměju se.

"Vždyť taky si." řekne Mike.

Kousnu se do rtu, aby neviděl jak se usmívám. Ale červenání zastavit nemůžu.

"No konečně." řekne Linn, když uvidíme velký nápis Holley a vjezd do areálu, kde jsme ubytováni. 

Vejdeme do areálu a jdeme k chatkám. Teda ostatní jdou. Já se pořád nesu Mikem.

Projdeme kolem chatky Camerona a kluků, kteří se od někud právě taky vrátili, protože se snaží otevřít chatku.

"Ahoj." řekne Lucy a jde obejmout Justina.

Kluci se na nás otočí. Cameron upře zrak na mě.

"Debbie, takovej servis." zasměje se Luke.

"Se musí umět." řekne Kim.

Dojdeme k naší chatce. Mike mě pustí na zem. Hodim klíče Taře, která začne otevírat chatku. Holky vejdou do chatky, ale já zůstanu venku s Mikem.

"Děkuju." řeknu a obejmu ho.

"V pohodě princezno." řekne Mike a objetí mi opětuje.

"Co ti za to dlužím?" zeptám se.

Mike se mi koukne do očí. Potom se ke mě natáhne a políbí mě. Chvíli se líbáme. Potom se ode mě odtáhne a usměje se.

"Teď už nic." řekne a vydá se ke své chatce.

Zase se začnu červenat. Vlasy si dám za ucho a jako debil stojím před chatkou. Nedokážu nic říct. Nedokážu se ani pohnout.

"Tak zítra večer."  to je jediné, co se mi vydere z úst.

Pak se otočím k naší chatce. Zpozoruji Camerona, který stojí pořád před svojí chatkou a skenuje mě svým pohledem. Takže viděl, jak jsem se líbala s Mikem. Super. Začínám si připadat trochu jako děvka. Nikdy jsem se s žádným klukem nelíbala a teď za tento výlet dokonce už se třema. Cameronon, Aiden a Mike. Je to hrozně divný.

Chvíli si s Cameronem koukáme do očí. Pak se ale otočí a vejde do své chatky. Třískne za sebou dveřmi. Co se mu zase stalo? 

------

"Holky, dělejte. Za dvě minuty máme večeři." řeknu holkám. 

Já už jsem převlečená, umytá a vlastně připravená. Ale holky tak nevypadaj. Všechny jsou na mobilech a sedí na postelích. Linn dokonce spí, protože dneska odpoledne jako my nespala.

Všechny se zvednou a začnou se oblékat. Do minutky jsou hotové. Většinou jim trvá dýl. Třeba nandavání ponožky jim zabere 30 minut. Ale já jsem taky taková zpomalená. Proto mě teď překvapila ta rychlost. Ale to je asi tim, že jsme všechny pořád unavené.

Seběhneme pod chatky, kde máme sraz s učitelkou a zbytkem třídy. Moc nás tu neni, ale do pár minut se tu sejdeme všichni. Pak se společně vydáme do jídelny na večeři.

-----

"Nevypadá to moc lákavě." řekne Lucy, když položí svoje jídlo na stůl.

"Toho se ani nedotknu." řekne Tara když obrátí kus sekaný.

Uříznu si kus sekaný a ochutnám jí.

"No nejen, že to nevypadá lákavě, ono to ani moc dobře nechutná." řeknu a odstrčím od sebe talíř.

Moc dobře tady nevaří.

"Jestli to takhle bude chutnat a vypadat pořád, tak tu asi umřem hlady." řekne Linn a šťouchne do něčeho, co vypadá jako brambora.

"Tak třeba bude zítra něco lepšího." řeknu.

Všechny se začneme smát, protože je tu tak malá pravděpodobnost.

----

"A na zítřek jsme připravili s panem Deanem pro vás a pro jeho tříducelodenní hru." vysvětluje nám učitelka po večeři.

"Vždyť nejsme malí." ozve se zezadu a podle hlasu poznám, že to říkal Justin.

"S panem Deanem si myslíme, že se vám to bude líbit." řekne učitelka.

"A kdo je vůbec pan Dean?" zeptá se Claire.

"V Holley se ubytovala i jiná škola a já jsem se seznámila s jejich učitelem, panem Deanem." vysvětlí učitelka.

S holkama se po sobě kouknem. 

"Tak pan Dean." zašeptám a začnu se smát.

Učitelka se na mě podívá a já radši zmlknu.

"Chceme, aby všichni byli připraveni v 8 ráno zde v jídelně. Budeme mít půl hodiny na snídani a potom se vydáme na cestu. Vemte si dobrou obuv." dopoví učitelka.

Kouknu se na svoje nohy. Všechny puchýře jsem si zalepila náplastmi, takže už tolik nebolí a žabky nosit můžu. Ale jsem si jistá, že v teniskách to bude bolet.

S holkama se rovnou vydáme do naší chatky. 

Lucy nám ještě vypráví, jak jí to začíná vycházet s Justinem. 

"Takže to vypadá nadějně..." řekne a znovu se začne usmívat.

"Jakože už spolu chodíte?" otočím se na bok a kouknu se na ní.

"No to sice ne, ale nemáme od toho daleko." řekne.

"A vy jste se jako už líbali?" zeptá se Kim.

"Jo..." začervená se Lucy.

"A řekl mi, že mě má fakt hrozně moc rád." dodá.

"Kámo.....já ti to tak přeju." řeknu a usměju se na ní.

  Jsme celkem unavené ze včerejška, takže si ještě chvíli povídáme, ale pak jdeme spát.  



SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat