{45} Poprvé....(pouze 15+)

182 10 11
                                    

  Upozornění: Pouze pro 15+
Moc vám děkuju za podporu❤️❤️za vaši trpělivost, za vaše komentáře🖤vždycky mi to udělá nehoráznou radost a nakopne mě to k tomu, abych napsala další díl.
Takže vám moc moc děkuju. Vážím si toho❤️
Mám vás ráda!!!💕💕💕

Nechám ho venku s klukama a vrátím se za Lucy dovnitř. 

-------

Kolem 5 ráno začne párty řídnout. Většina lidí začne odcházet domů. Cameron se mezitím převlékl a tentokrát je se mnou, klukama, Lucy a Justinem a ještě s pár spolužáky uvnitř. Hudba už není tak hlasitá, aby nerušila sousedy. Byli si tu několikrát stěžovat a někdo dokonce zavolal policajty. Ale všechno se vyřešilo bez potíží.

Lucy už naštěstí moc nepila, takže na tom je líp než když jsem přišla.

Tentokrát si ale panáka potřebuju dát já.

Odtáhnu jí a přivedu jí k baru, kde nikdo neni.

"Přemýšlela jsem o tom, co si mi říkala a chci dát Cameronovi ten nejlepší dárek.." řeknu po chvíli.

"Vážně???!!!" zapiští Lucy.

"To je taaak super!" zakřičí.

No dobře, tak je na tom pořád stejně. Trochu se motá, ale aspoň na tom není hůř.

"Ale musím se trochu nakopnout. Takže si se mnou musíš dát panáka." řeknu.

"Neni problém!" řekne Lucy a nalije nám dva panáky.

Kopnu ho do sebe.

"Dobře. Tak jdu na to." řeknu a odhodlaně se kouknu na Camerona, který zrovna pije pivo z kelímku a o něčem povídá.

"Držim paalceeee!!!" ťukne mě Lucy do ramena.

Vydám se ke Cameronovi. Všimne si mě a usměje se. Přiblížím se k němu a obejmu ho. Obmotá ruce kolem mého pasu. Položím si hlavu na jeho hruď a zavřu oči.

"Už si unavená, že?" zeptá se mě.

"Celkem jo." řeknu.

"Tak si půjdeme lehnout, dobře?" pohladí mě po vlasech.

Přikývnu.

Cameron všem moc poděkuje a rozloučí se s nimi. Většina začne odcházet. Zůstanou tu jen kluci a pár lidí, kteří nevypadají dobře. Asi se nemůžou v takovém stavu vrátit domů, tak tu přespají. Lucy tu taky zůstane. Takže se s ní zítra ráno uvidím.

Chytnu Cama za ruku a začnu ho táhnout ke schodům. Ještě se otočím na Lucy, která mi ukáže palec nahoru a pak se začne smát. Stisknu Cameronovu ruku víc. Začnu být hrozně nervózní. Vůbec nevím, co mám dělat.

Vyjdu schody a namířím si to ke Cameronovi do pokoje. Když vejdeme do pokoje, zavřu za námi dveře a zamknu je.

"Ty si asi hodně unavená, že mě sem tak rychle táhneš." zasměje se Cam.

"Přesně tak." řeknu a přiblížím se k němu.

Cam si svlékne mikinu  hodí jí na zem. Chce si jít lehnout, ale já ho zastavím. Chytím ho za ruku a přitáhnu si ho k sobě. Nechápavě se na mě podívá. Obtočím svoje ruce kolem jeho krku a začnu ho líbat. Cam se usměje a mám pocit, že všechno pochopí. Pomůže mi svléknout si mojí mikinu.

Skočím na něj a Cameron mě chytí za stehna. Potom se mnou přejde k psacímu stolu, kde mě posadí a sundá si tričko. Pomůže mi zbavit se i mého trička. Pak se ke mně zase přiblíží. Cítím jeho dlaň na svých zádech. Jeho rty se přesunou na můj krk.

Začne mi rozepínat kalhoty a pomalu je sundavat. Odhodí je za sebe. Odtáhne se ode mě a sjede mě pohledem. Jsem před ním jen ve spodním prádle. Celkem se stydím...

"Nestyď se.....si krásná." zašeptá mi do ucha a přenese mě k posteli. Tam mě položí a lehne si nade mě.

Zase se vrhne na můj krk. Pak se odtáhne a začne si rozepínat kalhoty. Využiju chvilky, kdy nedává pozor a Shodím ho vedle sebe. Takže jsem teďk já na něm.

Prohlédnu si jeho svalnatou hruď. Udělám přesně to, co on. Políbím ho na krk. Pak mu pomůžu rozepnout kalhoty a sundat mu je. V tu chvíli začnu být nervózní. Teď už nevím, co dělat dál.

Cameron se vyhoupne nade mě a přidržuje se rukou, aby mě nezalehl.

Rozepne mi podprsenku a sundá jí. Pak ucítím jeho ruku na mém boku. Vezme lem mých kalhotek a chce je stáhnout. V tu chvíli vystřelí moje ruka a zastaví tu jeho.

Podívá se mi do očí.

"Já....já...." začnu koktat.

"Já vím Debbie. Poprvé....." řekne a daruje mi úsměv.

"Neboj se. Zvládneme to." řekne.

Ucítím, jak mi pomalu stahuje kalhotky. Teď už jsem před ním úplně nahá. Sundá si svoje boxerky a nandá si kondom.V tu chvíli mi dojde, že to za chvilku přijde. Jsem čím dál tím víc nervóznější.

Cam se mě snaží vzrušit. Nevím jak dlouho uplyne. Vzdychnu. Cam se pousměje a v tu chvíli ucítím tlak ve svém podbříšku.

Znovu vzdychnu, tentokrát ale hlasitěji.

Hrozně to bolí. Po tváři mi steče slza. Cam mi setře slzu z tváře a pak mě chytí za ruku.

"Kdyby to moc bolelo, tak řekni." řekne.

"Nemusíš se ničeho bát." snaží se mě uklidnit.

Potom se ve mě začne pohybovat. Stisknu jeho ruku a tu druhou zaryju Cameronovi do zad. Bolest po chvíli vystřídá slast. Nervozita ze mě opadne. Jsem čím dál tím víc vzrušená. Jediné co si přeju, je cítit v sobě Camerona víc.

Bojím se, aby nás nikdo neslyšel. Co by na to řekli kluci? To by bylo hrozně trapný vysvětlování.

Cam začne zrychlovat. Náš dech a vzdychání zaplní celý pokoj. Celé mé tělo je jako v jednom ohni.

Cítím, že už brzo dosáhnu vrcholu. Cam začne silně přirážet.

"Camerone." zavzdechnu a prohnu se v zádech. Po celém mém těle se rozlije slast. Uspokojení. Nepopsatelný pocit...

Cam se za chvíli taky udělá a potom se svalí vedle mě.

Vůbec netuším, jak dlouho nám to trvalo. Netuším, jestli nás někdo slyšel nebo ne. Nepřemýšlím nad ničím. Jsem jen šťastná. Jsem ráda, že jsem svoje poprvé měla zrovna s Cameronem.

Cam přes nás přehodí deku. Ucítím jeho ruku na mém boku.

"Všechno v pořádku?" zeptá se mě a pohladí mě po tváři.

"V naprostém." řeknu a usměju se.

"Moc tě miluju." řekne a políbí mě.

"Já tebe." odpovím mu na oplátku.

"Nejhezčí narozeniny na světě." řekne a já se usměju.

Jsme oba hrozně unavení, takže po chvíli oba usneme. Já v Camově náruči a Cam s pocitem, že to byly jeho nejlepší narozeniny na světě

Dneska jsem se překonala. Všechno zapadlo do sebe tak jak má. Miluju Camerona víc než kohokoliv jiného. Došlo mi, že on je opravdu ten jediný, s kým chci zůstat navždy. Náš vztah se upevnil a já vím, že ho oba myslíme vážně. Jsem tak moc vděčná, že mám tak dokonalého kluka. Já si ho snad ani nezasloužím.

Každá mi Camerona závidí. Ale on dal své srdce mě.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat