{22} Nejsou tak špatní

143 12 0
                                    

  Radši nic neodpovídám. Jedeme a v autě je ticho. Trochu mi to vadí. Je to takový trapný. Doufám, že zastavíme co nejdřív. No vlasně, že budu moct odejít domů co nejdřív.  

------

Konečně jsme zastavili. Sice to nebylo tak daleko, ale v autě byla nuda. Justin zastavil přímo před obrovskou bílou vilou. Čekala bych, že budou bydlet v nějakém malém domečku, ale asi jsem se zmýlila. Bydlí v nádherné luxusní vile. Jak se na to mohli složit?

Jack mi otevře dveře. Vylezu z auta. Mám pusu otevřenou dokořán.

"Wauu...." vyjde ze mě.

"Taky jsem z toho nemoh, když sem ten dům viděl poprvé." řekne Jack.

Justin otevře kufr a vyndá z něj dvě papírové tašky. Pak auto zamkne a jde k domovním dveřím. Odemkne je a pozve mě dál.

"Hoši, už jsem tady. Máte tady to žrádlo!" zakřičí Justin.

"Jo a Nashi, budem tě tu asi potřebovat." dodá a koukne na mě.

Sundám si opatrně boty a snažím se nedotknout svých odřenin. Ze schodů seběhne další kluk. Ano toho si pamatuju. Nash.....

"Co chceš?" zeptá se.

Pak se koukne na mě. "Ehm....Ahoj." řekne.

"Ahoj." pozdravím ho na oplátku.

"No jaksi nám tady slečna zase skočila pod auto a trochu se při tom zranila. A když chceš bejt ten doktor, tak jí můžeš ošetřit ty rány. Nemohli jsme jí nechat ležet na silnici." řekne Jack a ukáže na mojí nohu a loket.

"Okej, rád pomůžu." usměje se Nash a otočí se.

"Kluci chovejte se slušně. Máme návštěvu." zavolá Nash nahoru.

Musim říct, že to takový dementi nejsou.

"Koho mi to zase vodíte do mýho domu? Doufám, že to není zase tvoje babička Nashi! Jinak tě vykopnu. Fakt jí nesnesu." ozve se ze shora. A je mi jasný, koho je ten hlas. Cameron.....

"Neboj babička to neni. Jinak bych si už balil kufry." řekne Nash.

"Okej...." odpoví Cameron.

"Hele já musim jít." rychle řeknu.

"Nikam nepůjdeš. Jdem ti to vyčistit. Pojď do kuchyně." řekne Nash a odejde.

Odkulhám za Justinem do kuchyně. Je to tu vážně luxusní. Justin vyndavá nákup a dává ho do lednice. Na to, že tu bydlí pět kluků, tak je tu fakt čisto.

Nash se mezitím vrátí s lékárničkou. Vytáhne desinfekci, náplasti, obvazy a ještě další věci, které bude potřebovat.

"Tak ukaž." sedne si a prohlídne si moje koleno. Pak vezme mojí nohu a dá si jí do klína.

"Nehejbej se, ať to můžu vyčistit." řekne a já přikývnu.

Na ránu na koleni mi nakape desinfekci.

"Jauuu...." syknu.

"Prosimtě, vždyť to nemůže bolet." zasměje se Jack a jde si udělat něco k jídlu.

"Vidim, že ráda skáčeš pod auta." řekne Nash.

"Vtipný....." odseknu.

"Jacku, udělej něco i pro mě. Mám hlad." řekne Justin a sedne si k plazmovce.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat