{5} Nákupy

277 13 0
                                    

Hned ráno jsem jela vyzvednout Lucy. A podržte se......Nepřijela jsem pozdě. Dokonce jsem tam byla o 10 minut dřív a musela jsem čekat. Lucy a já jsme měli skoro stejný outfit. Já měla bílo-modrou sukni a bílý crop-top. A na krku jsem měla řetízek ve tvaru trojúhelníku (viz. média). Lucy měla vínovou sukni s černým tričkem. 

Sedla si vedle mě na místo spolujezdce.

"Fakt se těšim, až dneska po škole spolu někam vypadnem." řekne Lucy a připoutává se.

"Jo já taky. Už jsem potřebovala jet na nějakej ten nákupích." zasměju se.

-----

Dovezu nás ke škole. Zaparkuji na stejném místě jako včera. Vylezeme z auta. Vezmu si svojí kabelku a Lucy podám její batoh. Zamknu auto a vydáme se do školy. Tentokrát se pořádně rozhlídnu a dávám pozo, aby mě zase nesrazilo nějaký auto. 

Jdeme rovnou do naší třídy. Už je to lehčí než včera. Teď už totiž víme, kde naše třída je a nemusíme jí hledat jako včera.

Vejdeme do třídy. Máme ještě 8 minut do zvonění. 

"To se mi líbí, že nechodíme pozdě jako vždycky." ozve se za mnou Lucy.

Minulý rok jsem totiž měla rozbitý auto a Lucy ho neměla vůbec. Musely jsme jezdit autobusem. A znáte autobusy. Když přijdete na zastávku přesně, tak má autobus zpoždění klidně i 20 minut. Ale když přijdete na zastávku o dvě minuty později, tak vám autobus odjede. Zákon schválnosti. Takže jsme s Lucy neustále chodily pozdě.

Dojdu ke svému místu a položím si na lavici kabelku. Lucy si taky sundá batoh. 

"Sem ráda, že se dneska neučíme a jen se seznamujeme." otočím se na Lucy.

Lucy přikývne.

Do třída se začnou nahrnovat další lidi. Vlastně naši spolužáci.  Lucy mi něco vysvětluje. Otočím se znovu ke dveřím. Zrovna se v nich objeví Cameron a jeho partička. Ani ho nechci vidět. Rychle se zase otočím na Lucy.

"Poslouchala si mě vůbec?" zeptá se uraženě Lucy.

"Eeem.....jo." řeknu rychle.

"A co jsem říkala?" zeptá se mě naschvál.

"No něco o Kevinovi ne?" řeknu první věc co mě napadne. S Kevinem se totiž Lucy včera rozešla. Už mi to říkala na skypu, ale myslim, že si na něj bude stěžovat ještě dlouho.

"Máš štěstí." řekne Lucy a sedá si na svoje místo, protože už zvoní.

Do třídy přijde učitelka.

"Tak jsem ráda, že se dnes nikdo neopozdil." koukne přitom na Camerona a jeho partu. "No a jak jsem vám už včera říkala, tak si dnes dáme takovou seznamku. Přemýšlela jsem jak to udělat a asi si všichni sedneme do kroužku a povíme si něco o sobě. Souhlasíte?" zeptá se učitelka.

Pár lidí přikyvuje, ale spoustě lidem je to uplně jedno. Všichni se zvedneme a jdeme udělat před tabulí kroužek. Sednu si vedle Lucy. Z druhé strany se vedle mě posadí jeden kluk z první lavice. První si stoupne učitelka a začne mluvit.

"Tak já začnu. Jsem vaše třídní učitelka Deatrová a mám vás na literaturu. Ráda čtu a ráda vařím. Mám ráda sluníčko a moře." řekne a sedne si.

Další se zvedne nějaká holka. "Ahoj. Já jsem Lily Walterová. Mám ráda gymnastiku."

A takhle to pokračuje. Všichni se představují. Nějaké lidi si zapamatuji dobře.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat