{39} Nejsem připravená

149 5 0
                                    

"Jen se připrav, že v těch šatech ti nebude úplně příjemně." zasměje se Lucy.

A sakra.....

-------------

Ani si nedokážete představit, do čeho mě holky navlíkly. Jako musim uznat, že mi to sluší, ale moc se v těch šatech necítím. 

"Tak jdeme." řekne Lucy a vychází z chatky.

Všichni se hrnou za ní, ale já zůstávám pořád v chatce.

"Debbie! Hni sebou. Už jsme tam měly dávno být." řekne Lucy.

Když vidí, že já se pořád nehnu z místa, přijde ke mě, chytne mě za paži a táhne mě z chatky. 

Jakmile vyjdeme z chatky, spatřím ohromnou párty. Na louce se to hemží lidmi, ve předu jsou repráky, ze kterých se ozývají písničky a jsou slyšet na metry daleko. Vedle repráků jsou světla, která svítí doprostřed davu lidí, kteří tančí. Opodál jsou stoly s pitím a jídlem. Líbí se mi, že je všechno okolo ve tmě. S holkami se vydáme k párty. Je tu hrozně moc lidí. Myslela jsem, že tu bude jen naše třída, ale asi se k nám přidalo ještě pár jiných lidí. Mám pocit, že jsem přijela nějaká nová třída, která tu je taky.

"Holky......to je úžasný." řekne Kim.

"Koukej." ukáže Linn na oblohu.

Na obloze svítí hvězdy. Hrozně se mi líbí, že to není vevnitř, ale venku. Ta atmosféra? Nepopsatelná.....

Očima skenuji dav lidí a snažím se najít Camerona.

Ucítím paže na svých bocích. Hrozně se leknu, ale pak dostanu malou pusu na tvář. Otočím se a je mi jasné, že je to Cam.

"Wauuu......tobě to tak sluší." vyhrkne Cameron.

"Děkuju." pousměju se a dám mu pusu.

"Jdeme tančit?" zeptá se mě Cam a já přikývnu.

Poslední večer....musíme si ho pořádně užít.

--------

O 3 hodiny později:

"Zlatoooooo....už mě bolí hlava." zakřičím Cameronovi do ucha a snažím se překřičet hudbu. Jsem trošku opilá. Asi jako všichni. V tu chvíli co odešla učitelka, se sem všichni přihnali s alkoholem. Jedna parta kluků přinesla asi 4 flašky vodky. Vůbec nevim, kde to vzali. Cam se s nimi začal bavit. Já jsem byla chvíli s holkama a pak se ke mě vrátil opilý Cam a dával mi taky nečeho napít.

"Dobře...tak jdeme." chytí mě Cameron za ruku a vydáme se k chatkám. Cam už má evidentně taky dost.

Oba pomalu míříme k chatkám. Snažíme se oba držet rovnováhu, abychom nespadli. Oba jsem to trochu přehnali.

"Zlatoooo!!! Pozor!!!!" řeknu, když Cam trochu zavrávorá a spadne na zem.

Trhne se mnou, já to taky neudržim a spadnu na něj.

Začnu se hrozně moc smát. Cameron se taky směje.

"Promiň..." omluví se.

"V pohodě." snažim se zvednout, ale Cam mě zastaví.

Přitáhne si mě k němu a přitiskne svoje rty na ty moje. Já začnu spolupracovat. Ležíme v trávě a líbáme se spolu. Cam sjede rukou dolů a stiskne mi stehno. Zasténám...

"Came....tady ne." zašeptám.

Cam se zvedne a pomůže mi vstát. Beze slov se vydá ke své chatce. Táhne mě za ním. Otevře dveře od své chatky. Vejde dovnitř a já jdu za ním. Zavře dveře a podívá se na mě. Hned se na mě vrhne. Přitiskne mě ke zdi a prohrabuje mi vlasy. Zuřivě se se mnou líbá.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat