{40} Zamilovaná až po uši

151 4 4
                                    

  Rozloučím se s Cameronem a Jackem a s plnýma rukama vyběhnu z chatky. Doběhnu do té své. Otevřu dveře. Holky ještě naštěstí spí. Věci položím vedle své postele a lehnu si do ní. Bude to vypadat, že jsem celou noc spala ve svojí chatce. 

------------

 Snažím se ještě na chvilku usnout. Pořád se ale převaluju a usnout mi nejde. Po chvíli uslyším tiché otevření dveří. Otevřu oči a nenápadně se podívám na dveře. Stojí v nich Lucy. Drží si boty v ruce a potichu zavře dveře. Potom se přes chatku vydá ke své posteli. Jde po špičkách, aby ji nikdo neslyšel. 

"Lucy!!!" zašeptám.

Vystrašeně se na mě koukne.

"Kde si k sakru byla?!" zeptám se jí šeptem.

"Já by-" začne mluvit, ale já jí prstem naznačím, aby ztišila hlas.

"Já byla s Justinem." zašeptá a pousměje se.

"A?" všechno mi dojde a jen si Lucy prohlížím od zdola nahoru.

"Noo...." usměje se ještě víc.

Lucy se už nadechuje, že mi všechno vysvětlí, ale Kim se převalí na posteli a přitom zabručí. Čekám, že otevře oči, ale asi pořád spí. Pak se otočím zpátky na Lucy a zašeptám:

"Povíš mi to potom." 

Lucy přikývne a po špičkách dojde ke své posteli. Lehne si a přehodí přes sebe přikrývku. Ještě se na mě podívá a usměje se. Pak zavře oči a snaží se usnout. Já po chvíli udělám to samé.

----------------

"Holky!!!!" uslyším nad sebou hlas mojí učitelky.

Pomalu otevřu oči.

"Už jsem tady po třetí. Několikrát jsem vás vzbudila a vy jste zase usly!" řekne naštvaně.

Sednu si na postel a rozkoukávám se po pokoji. Všechny jsme na tom stejně.

"V kolik jste šly proboha spát?" zeptá se učitelka.

Žádná z nás neodpoví.

"No to je jedno. Za 10 minut ať vás vidim na snídani. Ne abych vás sem musela jít budit ještě jednou." pohrozí nám a odejde.

"Já chci spát...." zakňučí Tara do polštáře.

"Já taky..." řeknu ospale a znovu si lehnu.

"Holky!!! Vstávejte!" uslyším hlas Linn.

"Ne...." řeknu a převalím se na posteli.

Potom ale ucítím studené ruce na mé noze. Někdo za mě zatáhne. Leknu se a hned vystřelím z postele.

"Hej!" zakřičím na Linn.

Pak se ale zasměju.

"Jdeme na snídani." řekne Linn.

Potom vzbudíme ostatní holky, hodíme na sebe nějaké oblečení a vydáme se na snídani.

------------

"Tak to bylo něco." zasměje se Lucy, když si konečně sedne do autobusu a odjíždíme.

"No to teda." zasměju se.

Hned po snídani jsme měli asi tak půl hodinky na to si dobalit a odevzdat klíče od chatky. Jenže nám to hrozně dlouho trvalo. Všechno to oblečení se prostě do kufru nevešlo. Než jsme dobalily naše kufry, zjistily jsme, že nemáme klíče od chatky. Takže jsme je začaly hledat. Jenže nikde nebyly. Potom Kim napadlo, jestli je nějaká z nás neměla v kapse od kalhot. Takže jsme zase vyházely všechno z kufrů. Nakonec jsem je měla já v kapse u mikiny. Holky mě za to skoro zabily, protože pak je čekalo zase skládání věcí do kufru.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat