Pohled Camerona: Konečně.....konečně už skončila škola. Můžu opustit ty debily, co mám ve třídě. KONEČNĚ!!! Rychle odtud vypadnu, než od nich chytim tu debilitu.
Naštěstí dneska neni moc velkej provoz, takže se domů dostanu rychle. Tam na mě ale čeká překvapení. Před mym domem stojí auto. Cizí auto. A já vim koho je. Protože jen tenhle člověk jezdí v růžovym Lamborghini. A navíc to auto jsem kupoval já. Ano.....je to Sarah.
Auto zaparkuju vedle auta Sarah a vylezu. Sarah si mě všimne a taky vyleze z auta. Rychle ke mně dokulhá nebo doskáče, fakt nevim jak se týhle divný chůzi řiká. Chodí tak, protože má obrovský podpatky. Skočí mi kolem krku.
"Camerone!!!!!!!!" začne křičet, když mě škrtí svym obětím.
Přisaje se mi na rty a začne mě líbat. Nijak si to neužívám. Pořád přemýšlim nad tim, jestli jí jde o mě nebo o moje prachy.
Po asi pěti minutách se ode mě odtáhne.
"Lásko. Tak moc si mi chyběl. Moc, moc, mocinky....." řekne zase to slovo co tak nesnášim.
"Hmmm....." odpovim.
"Zlatíčko? Copak se ti stalo? Ty mě snad nemiluješ? Řekni mi, že mě miluješ." koukne na mě svýma psíma očima.
Nejdřív nic neřikám, ale když se jí kouknu do očí, hned změknu. Je tak krásná. Pevně ji obejmu.
"Taky si mi moc chyběla." řeknu upřímně.
"A miluješ mě nebo ne?" zeptá se trochu uraženě.
"Samozřejmě." usměju se a dám jí pusu do vlasů.
Pak jí odvedu do domu. Mezitim mi vypráví všechny historky, co se jí staly od tý doby, co jsem se přestěhoval sem.
"No a chápeš to? Ta kráva mi před celou třídou řekla, že jsem děvka. Tak jsem zavolala na tu ubožačku Katt ať mi přinese vodu a....."
"Počkej." přeruším jí v povídání.
"Ty si řekla, že je Katt ubožačka?" zeptám se nevěřícně.
"Jo..." odpoví.
"Vždyť je to tvoje nejlepší kamarádka." řeknu jí.
"No to byla, dokud si do školy nevzala kabelku, která už neni v sezóně. Ta už se dávno nenosí a ona si ji vezme a dělá, že nic. Úplně mě ztrapnila, když vedle mě seděla na obědě." řekne tochu namyšleně, ale já jsem na to zvyklej.
"No ale počkej. Tak jsem řekla tý ubožačce, ať mi přinese vodu. Takže ona pro ní doběhla. No a já jsem pak tý krávě, co mi řekla že jsem děvka, úplně zlila její účes." začne se smát.
"Ty si prostě úžasná." přijdu k ní a zase se spolu začneme líbat.
Objednáme si jídlo a sedneme si na gauč. Povídáme si. No spíš já poslouchám všechny historky. Už jsem se toho dověděl tolik. Od toho, že Katt měla kabelku z minulý sezóny až po to, že se Lin Seattlová vyspala s Mattem. Matt byl můj nejlepší kámoš, dokud to nezačal zkoušet na Sarah. Na mojí Sarah.
Přitáhnu si Sarah k sobě. Jsem rád, že přijela. Celou dobu jsem si myslel, že jí jde o moje prachy, ale jde jí o mě. Vždyť zamnou přijela. Já jí tak miluju. Zase se jí přisaju na rty. Uslyším klíče v zámku. To se kluci asi vrátili, ale já ve své činnosti nepřetávám.
"No to ne..." ozve se Nash.
"Co ta tady dělá?" řekne Jack.
"Neee...." řekne otráveně Luke.
Teď bych čekal, že něco řekne Justin, ale ten mlčí. To je divný.
Odtáhnu se od Sarah a kouknu se na kluky. Justin mezi nimi není.
"Máte nějakej problém?" zeptám se otráveně.
Všichni zakroutí hlavou.
"Ehm...Camerone mohle bych s tebou mluvit?" zeptá se Jack.
Zvednu se z gauče a jdu do kuchyně, kam odešel Jack.
"Camerone. Co to děláš?" zeptá se mě Jack.
"Co bych jako dělal?" nechápu.
"Ty víš, že ta mrcha je zlatokopka. Proč si s ní zase začínáš?" řekne Jack.
"Co ti do toho je? A co jí říkáš mrcha!! Je to moje holka!" zvednu hlas.
"Já ti jen radim. Vim jak tě vydírala a taky vim, co to je za mrchu. Came, dej si na ní pozor." radí mi Jack.
"Co ti do toho je ty debile?! Sám nikoho nemáš, takže závidíš? Nech nás na pokoji. Ona mě miluje a já miluju jí. Tak se do toho laskavě nepleť." zařvu na něj.
"Camerone!" zařve tentokrát Jack.
"Co si to dovoluješ na mě řvát?!!" zčervenám zlostí.
"Víš ty vůbec co udělala?" zařve na mě znovu.
Mám co dělat, abych mu jednu nevrazil. Začne mi pomalu cukat ruka. Sevřu prsty v pěst a pak to udělám. Moje pěst se vymrští a zasáhne přímo tvář Jacka. Začne mu téct krev z nosu. Kouknu se na něj. A má co si zasloužil.
Otočím se a jdu do obýváku.
"Lásko, vezmi to jídlo a pojď do mýho pokoje. S těmahle kreténama tady ztrácet čas nebudeme." řeknu Sarah.
Ta se zvedne z gauče. Popadne svoji kabelku, vezme jídlo, které jsme si objednali a pomalu cupitá ke schodům, u kterých stojím. Kluci se na mě nevěřícně podívají. Luke dá ruce do té polohy jako "co to děláš?", ale mně je to u prdele. Nezajímá mě to.
Začnu vycházet schody a Sarah jde zamnou. Dělá jí to trochu problém kvůli podpatkům, ale nakonec je vyjde. Pak se ještě kouknu ze schodů. Pod nimi stojí Jack a nevěřícně na mě kouká. Jednou rukou drží led, kterým si chladí tvář a druhou rukou si přidržuje kapesník u nosu. Asi dostal bombu. Tak jako ani se nedivim, když chodim skoro každej den do posilky. a navíc si to zasloužil. Nikdo nebude říkat o mojí holce, že je mrcha.
Otočím se na Sarah, která na mě čeká. Přijdu k ní a vezmu jí kolem ramen. Pak si to rozmyslim a chytnu jí za zadek.Trochu ho zmáčknu a ona poskočí. Ano, to mi chybělo. Pak už si to jen zamíříme do mého pokoje.
Dojíme spolu jídlo a já se jdu vysprchovat. Sarah udělá to samé. Já použiju koupelnu Justina a Sarah tu mojí. Ano, každý z kluků má svůj pokoj i se svojí koupelnou. Takže si asi můžetě představit, jak velký mám barák, když nás tu bydlí pět.
Když se vrátím do pokoje, Sarah je už hotová a čeká na mě na posteli. Dojde mi, že nemá co na převlečení, proto leží jen ve spodním prádle. Takže otevřu skříň a hodím jí svoje vyprané triko. Chytne ho.
"Já teď ale tohle potřebovat nebudu." řekne a usměje se na mě.
Hned mi to dojde. Takže si sundám triko, které mám na sobě a jdu zamknout svůj pokoj, aby nás nikdo nerušil. Pak dojdu k Sarah a lehnu si vedle ní. A pak vám asi dojde co se dělo dál. Museli jsme si vynahradit tu dlouhou chvíli, co jsme byli od sebe a neviděli jsme se. A mě konečně došlo, jak moc Sarah miluju.
ČTEŠ
Smrt
FanfictionSmrt.......někdy ta poslední cesta zbavit se toho hrozného utrpení. Debbie nastoupí na novou školu spolu se svojí nejlepší kamarádkou. Najde si zde kamarády a později i kluka Camerona. Je to nádherný pár, všichni jim závidí. Cameron je ten velmi po...