{43} Cameronovi narozky

130 5 4
                                    

  S úsměvem na tváři dojdu k domovním dveřím a otevřu je. 

------------

Taťka už je doma. Poznám to podle pohozených bot v předsíni. Zuju si lodičky. Hrozně mě z nich bolí nohy. Vyčerpaná vyjdu schody a vejdu do svého pokoje. Sundám si šaty, převléknu se do pyžama a vlezu si do postele. Potřebuju se vyspat. Dneska toho na mě bylo až až.

----------

Otevřu oči. Dneska má Cam narozeniny.

Vylezu z postele a protřu si oči. Musím se připravit než přijede. Proto se vydám ke koupelně. Z koupelny akorát vyjde táta. 

"Ahoj broučku." řekne a usměje se na mě.

"Ahoj. I v sobotu musíš pracovat?" zeptám se smutně.

"Bohužel. Dneska se zase vrátím pozdě, ale jestli chceš, tak ti to zítra vynahradím. Někam spolu zajedeme." řekne mi taťka.

"Dobře." usměju se.

"Dole na stole ti nechám peníze. Něco si objednej k jídlu." řekne a pak se se mnou rozloučí.

Po chvíli bouchnou dveře a mně je jasný, že už taťka odešel do práce.

Vlezu si do sprchy a rychle se osprchuju. Když vylezu ze sprchy, tak si kolem těla obmotám ručník. Vysuším si fénem vlasy a namaluju se. akorát, když zavírám řasenku, tak někdo zazvoní. Napadne mě, že si taťka něco zapomněl doma, tak se pro to musel vrátit.

Vylezu z koupelny a seběhnu schody. Otevřu dveře. ve dveřích stojí Cameron. Leknu se ho.

"A...ahoj." zakoktám.

"Ahoj lásko." řekne a dá mi pusu. 

Pak se na mě pobaveně koukne a celou si mě sjede pohledem. Až v tu chvíli mi doje, že před ním stojím jen v ručníku. Trochu se začervenám. 

"No já se asi dojdu nahoru obléct." řeknu rychle.

Cameron vejde dál. Já vyběhnu nahoru a rychle na sebe něco hodím. Pak sejdu zase dolů. Cam pořád čeká v předsíni.

"Nečekala jsem, že tu budeš tak brzo." zasměju se.

Přiblížím se k němu a obmotám svoje ruce kolem jeho krku.

"Chtěl jsem u tebe být co nejdřív." řekne a usměje se.

Přiblíží své rty k těm mým. Cítím jeho dech. Zrychlí se mi tep srdce. přitisknu svoje rty na ty jeho jako první. Začnu s nimi pohybovat a Cam spolupracuje. Musím stát na špičkách. Odtáhnu se od něj.

"Dneska je ti 18!" zašeptám.

"Já vim." řekne Cam.

"Mám pro tebe menší překvapení." řeknu.

Odtáhnu se od něj a chytnu ho za ruku. Vedu ho do kuchyně. 

"Já jsem ale nic nechtěl." řekne a začne protestovat.

"Je to maličkost." řeknu.

Otevřu lednici a vyndám z ní dort, který jsem pro něj včera upekla. Je to tvarohový dort, přesně ten, který jsme spolu jedli, když mě Cam odvážel domů , když jsem spadla z longboardu.

Cam se na mě nadšeně koukne. Zapálím svíčky a položím dort před něj. Cam sfoukne svíčku.

"Doufám, že sis něco přál." řeknu.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat