"Tak jdeme." řekne Tara a Linn hned jako ocásek vyskočí.
"Kam jdete?" zeptá se Kim.
"Jdeme k Sandře a holkám." řekne Tara a s Linn vyjdou z chatky.
"Já vlastně taky odcházim." zvedne se Kim.
Kouknu se na Kim.
"No já jdu za Betty." řekne Kim.
Lucy se z ničeho nic taky zvedne. Přetře si rtěnku a vydá se ke dveřím.
"A ty jdeš kam?" zeptám se jí, i když tušim kam má namířeno.
"My jdeme." řekne a ukáže na mě.
Nechápavě se na ní kouknu.
"No Justin se se mnou chtěl jít projít." řekne a usměje se.
"Tak si to užijte." řeknu a usměju se na ní.
"Co blázníš? Nenechám tě tu samotnou. Půjdeš s náma." řekne.
"Nebudu přece křenem." řeknu.
"Pojď. Prosím..." snaží se mě přemluvit.
"Nee, Lucy. Stejně mě bolí hlava. Já nepůjdu." řeknu.
Sice mě hlava nebolí, ale nechce se mi kazit jim rande. Lucy se mě ještě chvíli snaží přemluvit, ale pak jí dojde, že nepůjdu a že přemlouvat mě je zbytečný.
Odejde a já mám vlastně chatku sama pro sebe. Nejdřív jsem ráda, ale po 20 minutách nemám co dělat. Takže si vezmu mobil a projíždim sociální sítě a hraju hry. Pak si lehnu do postele a snažim se usnout.
---------
"To prostě nejde!" sednu si na postel.
Už asi dvě hodiny se tu snažim usnout a nejde to. Nakonec se rozhodnu, že se půjdu projít.
Zvednu se a přes pyžamo si hodim svetr. Vezmu si tenisky a vyjdu z chatky. Zamknu jí a klíče si vezmu sebou. Všude je klid a ve všech chatkách je tma. Až na dvě. Dolní chatka, kde je párty mých spolužáků a chatka nad tou naší. A taky to vypadá na nějakou párty.
Vůbec nevim, kam mám jít. Nakonec zpozoruju, že před chatkou kluků někdo sedí. Postava má v ruce skleničku a vypadá to, že volá. Takže se rozejdu k té osobě. Z dálky jen poznám, že je to kluk. Když se přibližuju, slyším i hlas.
"Díky. Fakt rodiče, který by si každej přál." uslyším Cameronův hlas, jak mluví do telefonu.
Takže to je Cameron.
"Ne, já nechci prachy. Víš co? Čau. Nemám na tebe náladu." řekne naštvaně a típne hovor.
"Ahoj." usměju se na něj a sednu si vedle něj.
"Čau." řekne trochu naštvaně.
Mobil schová do kapsy a napije se piva, které drží v ruce.
"Proč nejsi na párty?" zeptám se ho.
Je mi to divný. Vždyť on je hlavní pařmen a vlastně tohle je jeho párty. Tak jaktože tam chybí? Proč sedí naštvanej venku a je sám?
"Nemám náladu." řekne.
"Tak povídej." usměju se na něj.
"Je to nadlouho." řekne a pohledem skenuje svoje boty.
ČTEŠ
Smrt
FanfictionSmrt.......někdy ta poslední cesta zbavit se toho hrozného utrpení. Debbie nastoupí na novou školu spolu se svojí nejlepší kamarádkou. Najde si zde kamarády a později i kluka Camerona. Je to nádherný pár, všichni jim závidí. Cameron je ten velmi po...