A já tomu v té chvíli věřila. Viděla jsem nás dva, jak vedle sebe stojíme jako důchodci. Věřila jsem tomu, že spolu zůstaneme. Věřila jsem tomu, že on mě miluje a já jeho a nic nás nerozdělí. Věřila....
------
Předposlední den
"Dnes nás čeká poslední večer....." odmlčí se učitelka.
"V plánu je večerní diskotéka. Samozřejmě chápu, že kdybych jí měla zařizovat já, tak vám tady hrajou hity z 80. let. Takže si zařiďte hudbu raději vy. K dispozici budete mít nějaké repráky a ta diskotéka se bude konat tam, kdy bylo kino." usměje se učitelka a zase nám dá pokyn, že můžeme odcházet.
"A nezapomeňte, že zítra odjíždíme brzo ráno. Kolem osmé. Tak to nepřežeňte a jděte spát brzo." dokončí.
"Já se tak těšim." drkne do mě Lucy.
Usměju se na ní a pohledem hledám Camerona. Jakmile ho uvidím, rozejdu se k němu.
"Ahoj." pozdravím ho a dám mu pusu.
"Ahoj." usměje se na mě.
"Tak večer půjdeme ne?" zeptám se.
"Jestli chceš...." odpoví a dá mi vlasy za ucho.
Pak si obmotá ruku kolem mých ramen a vyjdeme společně z jídelny, ve které jsme právě měli sraz s učitelkou.
"Takže poslední večer...." řeknu smutně.
"Víš, že díky tomuhle zájezdu jsme se dali dohromady?" koukne na mě Cameron.
"Díky tomu, že si mi dal pusu, když si byl opilej." zasměju se.
"Díky tomu, že si se poblila před mojí chatkou..." dodá Cameron.
"Hele!" drknu do něj a zasměju se.
To jsem musela vypadat obzvlášť sexy.
"No a co rodiče?" zeptám se.
"Asi přijedou....." odsekne Cameron.
"Asi?" zeptám se, i když vim, že bych se na to raději ptát neměla.
"Já nevim. Jako narozky mám asi za týden, tak nevim jestli to stihnou." řekne Cam.
"Za týden?" řeknu zaskočeně.
"No...."
"Cože?!" začnu vyšilovat a zastavím se.
Cam se na mě otočí a nechápavě na mě pohlédne.
"Co je?" zeptá se.
"Já...já......" nedokážu nic říct.
Prostě nemám páru, co mu mám dát k narozeninám. Jsme spolu chvíli a já se vlastně nikdy nestarala, co dám svýmu klukovi k narozeninám. Hlavní důvod byl, že já žádnýho zatim neměla. A teď....teď mám Cama a vůbec nevim, co se klukům dává.
"Copak zlato?" zeptá se mě Cam.
"Já jsem v prdeli." dopovim větu.
"Proč?" pořád nechápe Cam.
"Ehm.....no...jaksi jsem nepočítala s tím, že máš narozeniny už takhle brzo."
"Narozeniny mám každej rok v tuhle dobu." zasměje se Cameron.
"Já ale pro tebe nic nemám." vyletí ze mě.
Cameronovi konečně dojde, proč tak šílim. Začne se hrozně smát. Potom mě vezme znova kolem ramen.
ČTEŠ
Smrt
FanfictionSmrt.......někdy ta poslední cesta zbavit se toho hrozného utrpení. Debbie nastoupí na novou školu spolu se svojí nejlepší kamarádkou. Najde si zde kamarády a později i kluka Camerona. Je to nádherný pár, všichni jim závidí. Cameron je ten velmi po...