{27} Konec párty

140 6 0
                                    

  Všichni se zvednou a tancujou. Mně se trochu motaj nohy, ale i tak si dokážu dojít pro další láhev vodky, kterou otevřu a pořádně se z ní napiju. Už mi to i docela chutná. 

----  

Za ten večer toho vypiju fakt hodně. Ostatní se taky rozjedou a pořádně se napijou. Všechny si pořádně prohlídnu.  Lucy leze po Justinovi, Tara spí na gauči a pod ní na zemi leží Linn. Cameron se o něčem baví s Jackem. Oni dva vypadaj asi nejvíc střízlivý. Betty se v rohu líbá s Derekem. Sandra s Lissou seděj v protějším rohu a bavěj se o něčem s Jessem, Nashem a Samem. Claire a Kira tančí s Lukem, Aidnem a se mnou. Je to celkem sranda.

Ani nevim kolik je, ale je mi jasný, že naše učitelka už určitě spí. S Aidnem jsem se hodně spřátelila. celkem si rozumíme. Je vtipnej a hodnej. 

Pořád tancujeme. Začne se mi ale trochu točit hlava. Už jsem celkem unavená. Chci si jít sednout, ale něčí ruka mě zastaví.

"Debbie. Pojď si ještě zatančit." řekne Aiden a přitáhne si mě k sobě.Chytne mě za boky a začne tančit.

"Aidne.....už......prosím...nechci." nedokážu pořádně mluvit.

Slova se mi trochu pletou. Začíná mi být špatně a mám pocit, že se pozvracím.

Aidnovi je to evidentně uplně jedno a dál mě ošmatává. Šahá mi na zadek, ale já to skoro nevnímám. Zavřu oči a chytnu se za hlavu, protože mě začne hrozně třeštit. Ucítím, jak mě někdo zatáhne za ruku a Aidnovi ruce mě přestanou ošmatávat. Pořád se držím za hlavu. Oči se mi nedaří otevřít, takže nevim kam mě kdo vede. 

Uslyším otevření dveří a ucítím studený vánek, který donutí otevřít moje oči. Pod svitem měsíčního světla rozpoznám Camerona. Osoba, která mě dostala z párty pryč byl on.

"Co to děláš?" zeptám se ho.

"Spíš mi řekni, co děláš ty!" vyjede na mě.

Tím jak začne křičet mě začne zase bolet hlava.

"Nekřič!!!" řeknu rychle.

"Jen nechci, aby si udělala nějakou blbost. Vim, že si chytrá. Ale teď se nechováš jako Debbie." řekne už trochu tišeji, ale pořád je v jeho hlase slyšet rozzuření.

"A co se o mě vůbec staráš?" řeknu taky naštvaně.

"Protože tě mám rád." řekne.

"Jenže Aiden mě miluje, takže se za nim vracim." řeknu a rozejdu se k chatce. 

Nedokážu jít rovně. Všechno se semnou točí a mě se udělá zase špatně od žaludku. Tentokrát vim, že už se na párty asi nevrátim. Otočím se směrem od chatky a začnu zvracet. Cameron ke mě přiběhne a chytne mi vlasy, aby se neušpinily.

"To bude dobrý." řekne a trochu se zasměje.

Když ze sebe všechno dostanu, popojdu dál od místa kde jsem zvracela a sednu si. Kouknu se na Camerona se slzama v očích. Je mi nehorázně špatně.

"Mně.....mně je špatně." řeknu a třesu se. Nesnášim, když zvracim. Když jsem byla malá, tak jsem se toho bála. A kousek toho strachu ve mě pořád zůstal.

"Neboj.....takhle to má každej. První kocovina." řekne Cameron a sedne si vedle mě.

"A jakto, že tobě neni špatně?" zeptám se a opřu si o něj hlavu.

"Protože jsem na to zvyklej. Už s tim nemám takovej problém jako ty." řekne a usměje se.

Sedíme vedle sebe a já jsem ráda, že jsem tu s ním. Začne mi docházet spousta věcí. Jako by začal alkohol vyprchávat. 

"Děkuju." řeknu po chvíli a otočím se na Camerona.

"Za co?" zeptá se mě Cameron a koukne se mi do očí.

"Za to, že si mě od tamtud odtáh. Za to, že si mi nedovolil udělat blbost." řeknu a obejmu ho.

Pohled Camerona: Obejme mě. Je to tak krásný pocit. Obmotám kolem ní ruce a stisknu ji. Vím, že jí neni dobře. A mrzí mě, že jsem jí z tý párty nevytáhnul rovnou. Potom by nebyla tak opilá a bylo by jí líp. Dám jí malou pusu na čelo.

Wtf?! Co to dělám?!!! Od začátku jsem na Debbie byl zlej a zničeho nic se začnu chovat takhle? Co se to semnou děje. Před pár týdny jsem měl holku, kterou jsem miloval a ona mi zlomila srdce. A zničeho nic se zamiluju do Debbie? Neříkám, že Debbie neni hezká. To ne. Patří mezi nejhezčí holky na světě. Jen bych si nikdy neřekl, že chci být zrovna s ní. 

Vždycky jsem byl na takový ty zmalovaný  vyprsatěný blondýnky jako byla Sarah. Ty rozmazlený holky, kterým šlo jen o peníze. A teď je tu Debbie. Uplný opak Sarah. Nejde jí o peníze, je nerada když za ni platí někdo jinej, neni zmalovaná a rozhodně ne rozmazlená. 

Kouknu se na Debbie, která usnula na mé hrudi. Asi jí vezmu do její chatky. Vezmu jí do náručí a jdu s ní k její chatce. Dojde mi, že nemám klíče. Ale vim, že odcházela jako poslední, takže by měla mít klíče ona. Prohledám jí kapsy a najdu klíč. Odemknu chatku a vejdu do ní s Debbie v náručí. Položím jí na nejbližší postel, protože nevim jaká je její. Sundám jí mikinu a boty. Má špinavé i legíny, tak jí je taky sundám. Doufám, že na mě nebude naštvaná, když jí tady takhle slíkám. Oblečení jí položím vedle postele. Přikryju jí a pohladim po vlasech. Zítra ráno jí nebude nejlíp. 

Z chatky odejdu. Když jsem na verandě, uvidím, jak se ke mně přibližují tři postavy. Kluk a dvě holky. Přiblíží se na tolik, že rozpoznám jejich tváře. Lucy, Justin a Kim. Lucy se drží za ruku s Justinem a Kim se snaží jít rovně. Všichni tři se trochu motaj. Je to celkem vtipný.

"Čáuuuu." zakřičí Kim.

"Pššššt." snaží se jí Justin umlčet a dá si před pusu prst.

"Páaaarty šbyla suprrrrr." řekne Lucy. Vůbec jí neni rozumět.

"Ale bohužel, už skončila." řekne Justin a snaží se jí podpírat.

"Kámo ty si taky trochu nalitej co." zasměju se na Justina.

"Sem na tom líp než obvykle." řekne a odvede Lucy do její chatky. Kim je následuje.

To je pravda. Vždycky když jsem někde s Justinem na párty, tak ho většinou ani nedotáhnu domu. Většinou je uplně tuhej nebo neví kde je a nedokáže udělat ani krok. Teď je na tom ještě dobře.

"Tak a máme to." řekne Justin a vyjde z chatky. Zavře dveře a společně se vydáme do naší chatky.

"Zůstal tam ještě někdo?" zeptám se. 

"Jen Tara s Linn, který tam vytuhly." řekne Justin.

"A kolik vůbec je?" zeptám se.

"Čtyři ráno..." řekne Justin, když se podívá na mobil.

"Tak to bude sranda až se nás bude snažit všechny Deatrová (učitelka) vzbudit. Polovina lidí nebude schopna vstát z postele a druhý polovině bude hrozně špatně." řeknu a zasměju se.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat