{44} Oslava

135 5 4
                                    

Cam si ještě 2krát přidá. Já potom uklidím.

-----------

"Tohle jsou ty nejlepší narozeniny, co jsem kdy měl." řekne Cam a obejme mě.

"Abych nezapomněla, tak mám pro tebe ještě jedno překvapení." řeknu.

Doběhnu pro Camův dárek. Neni to nic moc, ale přijde mi lepší dávat tématické dárky než velké a drahé dárky.

Podám Camovy krabici. Otevře ji a vyndá z ní značkovou mikinu.

"Aby si měl do zásoby, když ti je pořád beru." usměju se a v hlavě se modlím, aby se mu líbila.

"Děkuju moc...Debbie, je krásná." obdaří mě vděčným pohledem.

"Ale ne tak jako ty. Vážně jsem si dnešek hrozně moc užil. Nejlíp strávený den. Moc tě miluju." pohlédne mi do očí.

"Už od prvního dne ses mi líbila. Jsem hroznej vůl, protože jsem se ze začátku choval hrozně. A ani nechápu, že holka jako ty, chodí zrovna se mnou. Já....nedokážu říct, jak moc si pro mě důležitá. Hrozně moc tě miluju. Si pro mě víc, než kdokoliv jinej. Udělal bych pro tebe cokoliv. Nikdo ti neublíží. Největší dárek je to, že tu teď můžu být s tebou." 

"Že se tě můžu dotýkat." chytne mě za ruce.

"Že tě můžu políbit." políbí  mě.

Všechno co říká mě hrozně hřeje u srdce. Vážně cítím, že Cam je ten pravý. Už si nedokážu představit, že bych zbytek života strávila s někým jiným, než je on. Opravdu to cítím. Vidím naši společnou budoucnost.

"Chci s tebou být až do konce života." řekne Cam.

Zasměju se.

"Ne, já to myslim smrtelně vážně. Chci být jen s tebou. S nikým jiným. Jen s tebou." řekne.

"Já taky." řeknu.

Přijdu si jako ve filmu. Nikdy jsem nečekala, že mě potká něco takového. Konečně se na mě usmálo štěstí. Nikdy v životě jsem nebyla šťastnější.

Pohlédnu Camovi do očí a zjistím, že se mu lesknou. On chce brečet? Nechci na to poukazovat, tak ho dlouze políbíl. Líbáme se dlouho. Líbali bychom se podle mě celou noc, kdybychom nemuseli oba popadnout dech. Nakonec se od sebe odtáhneme a připravíme se na Camovu oslavu.

--------

Blížíme se ke Cameronovu domu. Z domu je slyšet hlasitá hudba. Párty už asi začala. Cam zaparkuje a vystoupíme.

Chytneme se za ruce a rozejdeme se ke dveřím. Cam otevře dveře a nám se poskytne pohled na spoustu našich spolužáků ze školy. Je tu snad celá střední. Ani bych se nedivila. Do tohohle domu by se celá střední stoprocentně vešla. Navíc je Cam celkem populární. Takže mu přišlo popřád hodně lidí.

"Už je tady!!!!!" zakřičí někdo uprostřed davu.

"Cameron, Cameron, Cameron...." začnou všichni křičet.

Všichni se k nám nahrnou a začnou vítat Camerona. Začnou se s ním vítat a Cam musí pustit mojí ruku. Nakloním se k jeho uchu a zakříčím, že zkusím najít Lucy.

Přikývne a dál se věnuje všem spolužákům.

Vejdu do obýváku, kde hraje hlasitá hudba. Znám tu polovinu lidí. Jsou tu i vyšší ročníky. I ti, kteří budou dělat tenhle rok maturitu. Je tu opravdu hodně lidí. Objevím se uprostřed tančícího davu. Snažím se najít někoho z kluků nebo Lucy.

SmrtKde žijí příběhy. Začni objevovat