part 6

12.2K 301 4
                                    

      Tengku thia membuka pintu bilik dia melihat di atas katil tiada kelibat tengku zamril pada pemikirannya tengku zamril mungkin di dalam bilik air.

    Tengku thia menutup pintu dan menguncinya. Kemudian dia ingin berlalu ke katil tetapi tidak sempat sampai kekatil ada tangn yang menarik tubuh tengku thia sehinggakan tengku thia terdorong dipelukan lelaki itu.

  Siapa lagi kalau bukan tengku zamril. Tengku thia mencuba untuk melepaskan diri. Tetapi semakin diperkemaskn oleh tengku zamril.

     Tengku zamril mendongakkan tengku thia agar menghadapnya. Tajam tenungan yang diberi oleh tengku zamril terhadap tengku thia.

      "Aku ckap ape jangan sesekali rapat dengan ilhamkan..." tegas tengku zamril.

      "Saya hanya berborak saja dengan dia... Kalau abang benci ilham sekali pon abang ingat abang boleh kembalikan masa lalu ke???  Jawab tengku thia berani.

       "Kau berani lawan aku kan... Kau tak thu apa yg aku boleh buat thia... Kau jangan cabar aku thia..." ugut tengku zamril seriau darah tengku thia apabila diugut sebegitu.

      " abang apa guna abang benci farah dan ilham tu... X de guna abang... Abang bnci macam mana pon mereka tu abang takkan dapat farah"jerit tengku thia sambil meronta ronta.

   Pangg!!!!

Satu tamparan hinggap dipipi tengku thia terus sahaja mata tengku thia terasa berpinar akibat di tampar oleh tengku zamril. membuatkan tengku thia terjelopok jatuh kelantai.

      "Ini adalah satu satu cara yg aku akan buat supaya kau igt jangan pernah cabar aku thia" ugut tengku zamril.

      Tengku zamril sudah mencepung tubuh tengku thia kemudia mencampakkan tengku thia keatas katil yang hempuk itu. tengku thia cuba melarikan diri tetapi tengku zamril pantas mengunci kedua tangannya lalu menindih tubuhnya.

      "Abang tolong lepas kan saya... Saya mintak maaf abang sakit!!!"rayu tengku thia pada tengku zamril apabila tengku zamril merentap baju tengku thia sehingga menampakkan tbuh tengku thia.

     Tengku thia meronta ronta tetapi tidak sedikit diendahkan oleh tengku zamril.

Pangg!!!

    "Lebih baik kau senyap sebelum aq buat kau lagi teruk" ugut tengku zamril. Ketika itu tengku thia sudah berserah kepada ilahi.

Tengku zamril semakin dibuas nafsu syaitannya dengan meratah seluruh tubuh tengku thia. Tengku thia hanya merelakan sahaja kalau ini yang mampu membuat tengku zamril berpuas hati.

                      ****
       Sedar sedar sahaja dari tidur tengku thia terasa pipinya sakit akibat ditampar. Tengku thia menyandarkan badannya di dinding katil sambil menarik selimut menutpi badannya yg tidak ada seurat benang.

       Tengku zamril yg bru keluar dari bilik air itu tadi terus sahaja menghampiri tengku thia lalu mencengkam dagu tengku thia.  "Ingat jangan kau rapat lagi dengan ilham dan farah kau faham tak !!!kalau kau tak nak aku buat lagi teruk dri ni kau cuba lh ingkar arahan aq " ugut tengku zamril.

          Tengku thia hanya menganggukkan kepala sahaja tidak mampu untuk melawan. Kemudian tengku zamril berlalu pergi meninggalkan tengku thia brsendirian.

                            *****

*sory bab ni ada yg tak elok sikit....
*ini lah jadi kalau dendam menguasai diri....

MR. LECTURE VS MISS STUDENTWhere stories live. Discover now