Tengku Thia telah melepasi tahap kritikal dengan dari yang maha berkuasa Tengku Thia tidak berada dalam keadaan kritikal tetapi Tengku Thia berada dalam keadaan koma. sudah seminggu Tengku Thia terbaring tanpa menyedarkan diri.
Dalam masa seminggu ini juga lah tidak putus putus Tengku Zamril pergi menyiasat angkara siapa ini semua terjadi. Tengku Zamril berjaya mendapatkan bukti dan orang yang membuat isterinya begini.
Tengku Zamril sudah membuat laporan polis atas perbuatan Asmidar. Asmidar dijatuhkan hukuman mengikut udang undang dengan kesalahan yang dia buat.
Tengku zamril menatap sayu wajah isterinya itu "sayang bangun lah... dah lama aku tak tengok senyuman kau aku rindu senyuman kau bangunlah kami semua rindu kau thia..." Tengku Zamril bercakap lembut dengan tengku Thia.
P.O.V tengku thia
"abang... thia nak bangun tapi kenapa thia tak kuat untuk bangun... kenapa thia tiada kekuatan untuk bangun.. thia rindu semua...."
End P.O.V
sedang tengku Zamril bercakap dengan tengku Thia tiba tiba seseorang lelaki dengan pasangannya memasuki bilik yang ditempatkan tengku Thia.
"hmm korang .... korang nak apa datang ni" tanya tengku zamril dingin kerana pasangan itu adalah ijal dan liana.
"sudah lah zam kami tau kami salah... kami sering rosakkan hubungan hampa dua.. tapi kami sedaq yang cinta hampa dua terlalu kuat sehinggakantiada apa yang boleh pisahkan hampa dua... kami sedaq tu... maaf kan kami zam" rayu Ijal.
"sudahla jal.. benda dah lepas kalau kau tanya thia pun... mungkin dia dah maafkan korang kerana dia bukan seorang yang pendendam tetapi sungguhpun dia bukan seorang pedendam ada juga orang yang buat dia sampai macam ni" ujar Tengku zamril.
"kami tahu thia kuat.. thia buat orang biasa biasa dia orang semangatnya kuat... doa sahajalah... kitanya hanya mampu berusaha sahaja yang lain kita serah kepada yang maha kuasa." nasihat Ijal.
"thanks" ujar tengku Zamril. "okay la kami balik dulu jangan sedih sedih kau kena bagi semangat dekat thia..." nasihat ijal dan tengku zamril menganggukkan kepala sahaja.
*****
* okay cite ni nak abis dah tetapi apa jadi pada thia....
* see you next chapter okay....
YOU ARE READING
MR. LECTURE VS MISS STUDENT
RomanceTengku ilham adalah pilihan hati tengku thia... Tetapi ada sesuatu perkara yg membuatkn tengku thia terluka dan menyebabkan tengku thia trpksa berkahwin dengan abang kpda tengku ilham merangkap musuh pada tengku thia. Tengku zamril adalah abang...