Seperti biasa tengku thia akan menjalankan tugas nya dengan membuat rondaan setiap pesakit di bawah kendaliannya.
Tengku thia ingin ke bilik untuk menyelesaikan kerjanya tiba tiba di hadapan biliknya itu terdapat tengku zamril dan seorang perempuan pada fikiran tengku thia mungkin sahaja itu kembar tengku zamril.
"Hai abang...." lembut sahaja panggilan tengku thia itu sudah membuatkan tengku zamril tersenyum.
"Hai sayang ni aku kenalkan kembar aku rina" tengku zamril memperkenalkan tengku sherina kepada tengku thia.
Tengku thia menyalami tengku rina dengan senyuman yg ikhlas. 'Cantik dan baik kembar sharnaz ni... Tpi syg sharnaz tak sebaik pasangan kembarnya ini...' desis hati tengku sherina.
"Jom lah masuk ke dalam" ajak tengku thia dengan lembut.
"Takpe thia... Sya ada bnda nk bncang dengan awak" tengku sherina menolak pelawaan tengku thia.
"Boleh bawak saya jumpa kembar awak" tengku sherina bertanya pada tengku thia.
Terkejut tengku thia kerana tengku sherina ingin bertemu kembarnya.
"Thia jgn buat muka terkejut boleh tak cepat sikit lah" tegas tengku zamril.
"Yela yela suka marah orang jom rina" tengku thia berura ura ingin mengajuk tetapi lain pula jadinya.
Tengku zamril memeluk pinggang tengku thia kemudia dia merapatkn tubuh thia dengannya.
"Abang lepas lah orang tengokla" ujar tengku thia sambil cuba untuk melepaskan diri.
Tengku zamril sudah tergelak kecil "kau nak mengajuk ke tak???" tanya tengku zamril sambil mengangkat kening sebelah. Tangan tetap dipinggang tengku thia.
Terus sahaja tengku thia mengelengkan kepala tanda dia tidak mahu mengajuk lagi.
Baru tengku zamril melepaskan pelukan nya dan tergelak kecil.
'Bahagia aku tgk korang ni.. Mna mungkin aku sanggup merosakkan hanya sebab dendam' tengku sherina yg berada di belakang mereka hanya tersenyum melihat gelagat kedua pasangan ini dia dapat merasakan tengku zamril sedang bahgia.
Masakan sanggup diri nya menghancurkan kebahgian kembarnya sendiri demi dendam nya lama.
Tengku thia tidak bersalah. Takkan sanggup diri untuk menghukum orang yg tidak bersalah.
Cukup lah tengku thia menderita waktu belajarnya. Bukan dia tak thu apa yang kembarnya itu buat terhadap tengku thia.
Ini semua adalah disebabkan dendam tengku zamril mencari kesalahan tengku thia sewaktu dulu adalah disebabkan dendam.
Kerana jika tengku thia terseksa pasti tengku Naz merasakan.
Ooo patutlah tengki zamril dulu x suka tengku thia... Ada cerita disebalik semua ini...
Harap tengku sherina batalkan niat untuk balas dendam
Sian diaorang susah untuk bahagia.
YOU ARE READING
MR. LECTURE VS MISS STUDENT
RomanceTengku ilham adalah pilihan hati tengku thia... Tetapi ada sesuatu perkara yg membuatkn tengku thia terluka dan menyebabkan tengku thia trpksa berkahwin dengan abang kpda tengku ilham merangkap musuh pada tengku thia. Tengku zamril adalah abang...