part 8

11.6K 284 3
                                    

   Sejak kejadian tengku zamril memberi tengku thia amaran keras terus sahaja tengku thia tidak berani untuk mengingkari arahn dari tengku zamril.

     Disebab hari ini tengku thia tiada kelas tengku thia mengemas rumah tengku zamril awal pagi sudah keluar rumah.

      Tengku thia melepaskn lelahnya mengemas seharian dia bersandar disofa yg brada di ruang tamu. Tengku thia sedang berehat tiba tiba terdengar seseorang membuka pintu tengku thia membiarkn sahaja kerana orang itu tak lain dan tak bukan adalah tengku zamril.

       Tengku zamril duduk disebelah isterinya itu dan merampas rimut yg terdapat di tangan isterinya itu. "Abang!!!" jerit mnja tengku thia apabila suaminya itu merampas rimut yg trdapat di tangannya itu.

         "Apa???" tanya tengku zamril dengan muka tak bersalh.

 "Abang ni kacau lh orang nk tengok tv" bentak tengku thia.

          "Suka ati aku lah rumah aku" jawab selmba tengku zamril.

     "Pastu tengok cerita kartun ja... Haish mngalhkn bdak bdak..." rugut tengku thia.

      "Kau patut bersyukur aq ni tengok cerita kartun dari aq tengok cite yg bukn bukn kau yang susah nnti" tengku zamril bersahaja.

      "Eleh bukan abang boleh buat apa apa pun... Hemm ska ati lah saya nk pergi naik atas lagi bagus..." rajuk tengku thia.

           Tengku thia sudah berdiri belum sempat dia berlalu tengku zamril sudah menarik tangannya  membuatnya terduduk kembali.

            Tengku zamril menghadap tengku thia dengan kedua tangan dilekapkan kedinding kerusi. Membuatkan tengku thia terkurung diruangan yg dicipta oleh tengku zamril.

             "Kau cakp apa tadi cuba ulang balik" tanya tengku zamril serius.

 'Ha tula thia ckp lepas lgi' desis hati tengku thia.

               "Tak ... Tak.. De pape" tergagap tengku thia mnjawab.  

" aku tanya apa kau kata tadi" tegas tengku zamril brkata.

              "ta...tak.. de pape" jawab tengku thia gagap.

"kau lupa ka thia yang aku ni lelaki pantang dicabar.

             "o..o..okay.. sa...saya mi....mintak....ma..maaf"sungguh tengku thia terasa takut pada ketika itu 

     "Kalau aku x nak maafkan" tengku zamril membuat muka innocentnya.

     "Oky abg nk apa sebnrnya ni" tnye tengku thia lembut.

      "Aku nk kau" tengku zamril sudah tersenyum.

     "Ha???" tanya tengku thia dengan membuat muka blur.

    Tengku zamril sudah mencempung tengku thia "aq nak kau boleh tak" tanya tengku zamril yg sudah membawa tengku thia naik keatas.

      Tengku thia memeluk leher tengku zamril agar dia tidak jatuh. " aq nk kau lyn aq boleh" tanya tengku zamril dengan lmbut .

  Tengku zamril sudah meletakkan isterinya dikatil dan mengusap lmbut pipi tengku thia. Hari ini tengku zamril melayan tengku thia dengan baik sekali apakah mungkin sudah muncul bait bait cinta antara mereka.


MR. LECTURE VS MISS STUDENTWhere stories live. Discover now