Telah bermulanya semester baru semester ini merupakan semester akhir bagi tengku thia. Tengku thia diarahkan oleh tengku zamril untuk tinggal serumah dengannya dan tengku thia tidak dibenarkan untuk keluar rumah tanpa pengetahuan tengku Zamril.
Tengku thia sudah berubah dia tidak lagi banyak bercakap seperti dulu. Perkahwinannya juga juga dirahsia hanya pihak atasan sahaja yg mengetahui selain dripada ilham dan farah.
Di kelas tengku zamril mengajar seperti biasa seperti tidak ada apa perkara yg terjadi. Tengku thia tidak berani membantah segala arahan tengku zamril jika membantah pasti tamparan yang singgah di pipinya
****
Setelah tamatnya kelas tengku thia pergi ke cafe untuk mmbeli mknan. Setelh itu tengku thia duduk di meja yg tiada orang. Tiba tiba farah muncul dihadapan dan duduk dihadapannya."Thia kau marah aq lagi kenapa kau mnjauhkan diri kau dri aku." tanya farah. "Maafkan aq farah aq trpaksa zamril x bg aq dekat dengan korang...di hatinya pnuh dengan kedendaman.jika zamril tahu aku jumpa korang lagi sudah pasti aku jadi magsa" terang tengku thia.
"Takpe thia aq faham di masih marahkan aq dengan ilham. maafkan aku thia sebb kan aku hidup kau terseksa" ujar farah pasrah. Tengku thia hanya tersenyum. belum sempat tengku thia membalas kata kata farah. Tiba tiba ada tangan yang merentap kasar pergelangan tangan tengku thia dan ternyata orang itu adalah tengku zamril yang sudah merenung tajam ke arah tengku thia.
Pantas sahaja tengku zamril menarik kasar tengku thia agar mngikutinya dan meninggalkan farah sendirian.
'Ya Allah kau selamatkn lah thia dri menanggung seksa' doa farah dalam hati tidak sanggup dia melihat tengku thia menderita.
****
Tengku zamril menolak tubuh tengku thia agar masuk kedalam kereta kemudian dia masuk ke tempat pemandu dan memandu laju untuk pulang ke rumahnya.Sesampai sahaja dirumah tengku zamril meheret tengku thia masuk kedalam rumah. Tengku thia sudah terasa sakit tangannya itu kerana tengku zamril mencengkam dgn kuat.
Tengku zamril meheret tengku thia kedalam bilik kemudian dia menolak tubuh tengku thia sehingga terjatuh dilantai.
Tengku thia ketakutan pantas sahaja dia memeluk kaki tengku zamril sambil menangis. "A...abang..sakit... Tolong... Saya mntak maaf..." rayu tengku thia tetapi tidak di endahkan oleh tengku zamril.
Sebaliknya tengku zamril menyepak tengku thia agar terdorong kelantai.
Tengku thia sudah tidak mempunyai tenaga untuk bangun. Tengku zamril mencabutkan tali pinggang yg dipakai itu. Tengku thia sudah menggelengkan kepalanya kerana sudah mendapat teka apa yg hendak di buat oleh tengku zamril.
"Arghh!!!!!" tengku thia menjerit kesakitan apabila tengku zamril melibas badannya dengan tali pinggang.
"Kenapa kau ni degil sangat!!!!aq kate jangan rapat lagi dengan farahkan... Kenpa kau suka buat bnda yg aku tak suka" jerkah tengku zamril sambil melibas tali pinggang itu ke tubuh tengku zamril.
"A...a..abang... Maafkan saya... Saya janji tak buat lagi" rayu tengku thia agar tengku zamril bersimpati.
Tengku zamril mencengkam rambut tengku thia. "Kau igt ni... Amaran terakhir dri aku jangan sesekali rapat dengan ilham dan farah kau faham tak ni" amaran tegas dari tengku zamril.
Tengku thia hanya mampu menganggukkn kepala shja tidak berani untuk melawan tengku zamril. Tengku zamril telah melepaskan tengku thia kemudian tengku zamril berlalu prgi mninggalkn tengku thia yg sedang mnangis teresak esak itu.
****
YOU ARE READING
MR. LECTURE VS MISS STUDENT
RomanceTengku ilham adalah pilihan hati tengku thia... Tetapi ada sesuatu perkara yg membuatkn tengku thia terluka dan menyebabkan tengku thia trpksa berkahwin dengan abang kpda tengku ilham merangkap musuh pada tengku thia. Tengku zamril adalah abang...