part 49

6.8K 149 3
                                    

       Akhir keadaan tengku thia dapat diselamatkan tetapi mengikut kata doktor jika tengku thia mengalami sekali lagi komplikasi kemungkinan tengku thia tidak dapat diselamat kan lagi.

      Tengku thia mengerakkan jari jemarinya sedikit demi sedikit kemudian tengku thia membuka mata dengan perlahan dan tutup kembali apabila ada cahaya yg terlalu kuat.

      "A.B.A.N.G....." Ujar Tengku Thia perlahan kemudian tengku zamril tersedar dri tdur apabila menyedari dirinya dipanggil.

     Pantas sahaja tengku zamril menekan butang kecemasan apabila isterinya telah sedar dan dihatinya kini penuh kesyukuran apabila isterinya itu sudah sedar.

      Setelah doktor membuat pemeriksaan atas tengku thia doktor mendapati tengku thia sudah berada dalam keadaan normal tapi masih lemah menyebabkan tengku thia haru ditahan lebih lama.

                              ***
      "Sayang akhirnya kau sedar jugak....aku rindu kau" luah tengku zamril.

      "Abang ni nak luahkan perasaan rndu langsung tak romantik.... " ujar tengku thia melawak.

      "Sayang itu lah diri aku.. Aku bkan macam orang lain yg suka buat ayat sweet sweet tau..." balas tengku zamril.

      " ye tahu.. Mmg dri awal sampailah dh anak satu mmg abang x pernah sweet pon..." perli tengku thia.

      "Amboi kau... Sakit sakit pon seronok perkena aku nah..." tengku zamril berbicara.

      "Alah dh lama x bergurau dengan abang.... Abang... Dh bertahun lama.. Abang tak pernah cita kenapa abang bahasa kan kau aku dengan thia...." soal tengku thia yg menjadi tanda tanya sejak pertama kali bertemu.

       "Kalau kau nak tahu cepat sihat ye nanti kau keluar hospital aku cerita kenapa ???" jawab tengku zamril.

       "Janji???" soal tengku thia inginkan kepastian.

       "Ye sayang aku janji dengan kau.. Tapi kau pun kene janji dengan aku okay yang cepat sihat..." tengku zamril membuat perjanjian dengan tengku thia.

       Tengku thia mnganggukkan kepala apabila suaminya berbicara seperti itu.

*okay lagi satu bab saja pastu abis....

*sis ada buat cite baru mohon suport okay...

*mr. Dingin "i love you"

*see you next chapter.

MR. LECTURE VS MISS STUDENTWhere stories live. Discover now