2.Anything for you/X Chemistry between us :)

281 34 11
                                    

Obsah:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah:

Čo všetko ste ochotní urobiť pre lásku?

Silvia Jušková je ochotná urobiť čokoľvek. Pokojne sa aj stať upratovačkou a upratať svojmu atraktívnemu spolužiakovi Matúšovi Matúškovi, do ktorého je už asi dva roky beznádejne zamilovaná, celý byt.

Autorka SA_BIN_KAAA:

Som optimistická pesimistka beznádejne zamilovaná do krásnych chlapcov s hnedými alebo čiernymi vlasmi a nádhernými očami, pre ktorých by som urobila snáď všetko na svete. A ešte som otcov chlapček, a to sa trošku prejavilo aj na tomto príbehu.

Úryvky:

1.Kapitola:

"Môžeš prísť, prosím? Potrebujem pomôcť."

"OK. Ale kedy a s čím potrebuješ pomôcť?"

"Hneď a s upratovaním. Prosím, Silvi. Naši ma zabijú, až to uvidia a ja to sám všetko upratať nezvládnem. Si moja jediná záchrana, všetci sa na mňa vykašľali."

"Dobre, na nič sa nepýtam, všetko mi potom vysvetlíš. Takže asi najskôr mám prísť v teplákoch, že?" opýtala som sa sklesnuto. Potešilo ma, že mi Matúš zavolal, no sklamalo ma, keď povedal, čo po mne chce. Aby som bola okrem iného aj jeho upratovačka...

2.Kapitola:

Vkročila som teda dovnútra a ohromene civela na tú spúšť. Steny obliate alkoholom, ogrcaný gauč, koberec aj podlaha, rozbitý luster...

"Tak toto bola veľmi divoká párty!" skonštatovala som znechutene.

"Silvia, prosím, pomôž mi! Zachráň ma!" prosil ma na kolenách.

"Stav tvojich financií," povedala som vecne.

"Čože?"

"Ako si na tom finančne? Snáď si nemyslíš, že všetko zaplatím ja," objasnila som mu. 

Obsah: 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah: 

Kamilovi chémia nejde, Abigail v nej exceluje. Preto niet divu, keď ju Kamilova mama požiadala, aby jej jediného syna doučovala. Problém však je, že sa obaja z rôznych príčin neznášajú.

Zafunguje napokon medzi nimi chémia alebo všetko exploduje a zanechá to nepekné a možno aj trvalé následky?

Úryvky:

1.Kapitola:

"Abby, vstávaj! Je šesť," zobudila ma nežne babka. Bola miliónkrát lepší budík než môj mobil. Ten, ak by to nebol telefón, ktorý ako každá tínedžerka milujem, a bez ktorého už nedokáže skoro nikto z nás žiť, by som najradšej otrieskala o stolík a hodila o stenu. Svojej jedinej babke, ktorú nadovšetko ľúbim, by som to spraviť nemohla. 

To, aby si babka s dedom dávali na sebe pozor, som myslela smrteľne vážne, veď nikoho okrem nich už nemám. Rodičia zomreli, keď som mala desať, starí rodičia z maminej strany zomreli ešte pred mojím narodením a krstných rodičov som nikdy nepoznala. 

2.Kapitola:

Nikdy mi nezáležalo na ostatných. Len na mne, mojej rodine, mojom psovi a Johnym, ktorý je môj najlepší kamarát a tiež mi záležalo trochu aj na jeho rodine, veď toho magora a celú jeho rodinu poznám už odmalička. No dobre, možno mi záležalo ešte na Lenke, ale to je minulosť. 

V minulosti som sa k dievčatám nikdy nesprával ukážkovo (s výnimkou rodiny). Správal som sa k ním ako úplnú chuj, bol som hrubý hulvát, občas až násilnícky psychopat a maniak. Proste všetky baby ma na základke nenávideli. Na strednej som zostal sám sebou, tým hulvátom, no dievčatá zo mňa priam šaleli, lebo som vyzeral fakt dobre, dávali mi rôzne neslušné návrhy a ja som ich všetky prijímal. 


Názor:

Prvý príbeh bol kedysi publikovaný ako jednodielovka. Nedávno sa autorka rozhodla, že príbeh trošku pozmení a rozšíri. Za to jej patrí uznanie, že sa nevzdala a skúsila to opäť a ešte lepšie! Príbeh má celkovo len 4 kapitoly čiže je vhodný aj pre nie veľkých nadšencov čítania. A hlavne, v príbehu je Matúš Matúška, čo ak je to nejaký Lukášov tajný príbuzný? :O Druhý príbeh začal len nedávno. Obsahuje vulgarizmy a zaujímavú dvojicu ľudí. Príbeh je písaný v dvoch pohľadoch, aby ste sa čo najlepšie, vcítili do hlavných postáv. Som rada, že aj touto formou podporujeme autorov, aby pokračovali v písaní a vytvárali nové diela. 


PODPORTE JU! 

SA_BIN_KAAA



-Ak chcete, aby bolo počuť aj o vašich knižkách, tak sa mi ozvite do súkromných správ alebo sem do komentárov. Rada vás zazdieľam a spoločne si pomôžeme.-

"Každý autor je dobrý autor, pokiaľ píše srdcom."

Tak neváhajte a pridajte sa k nám. ❤



Pomôžeme siWhere stories live. Discover now