Obsah:
Príbeh bol inšpirovaný skutočnými udalosťami.
Tento príbeh je venovaný mojej najlepšej kamarátke, ktorá mi zachránila život. ĎAKUJEM.
V príbehu sa môže vyskytnúť: vulgarizmy, hot scény...
Úryvky:
1.Kapitola:
Podľa mojich výpočtov a známok si dovolím tvrdiť, že som celkom dobrý žiak. Ale to už bolo hádam aj dosť zo školy. Presunieme sa teda na moje koníčky a hobby. Ak vás to teda zaujíma. No... Nevadí bude musieť.
2.Kapitola:
Bol utorok čiže posledná hodina bola chémia. Aaargh nemám rada chémiu. Tak za prvé máme hroznú učiteľku a za druhé, rôzne chemické prvky a látky, zlúčeniny a vzorce ma vôbec nelákajú.
Zasmiala som sa a na tácku položila zeleninový šalát, ktorý milujem potom dáke to ovocie a hlavné menu. K tomu som si dopriala multi-vitamínový džús a počkala na Jessiku.
"Nie, ja nedržím diétu, ja len jem, čo mi chutí."
Povedala som Jess, keď sa na mňa udivene pozrela. Usmiala sa a povedala:"Neboj, ja viem, že ty by si diétu nikdy nedržala." Zasmiala sa...
Pohľad Jess: Veď ona by zožrala aj koňa, povedala som si v duchu a usmiala sa. Obidve už máme v genetike, že môžme zjesť aj slona so žirafou a nepriberieme. Je to fajn aspoň nemusím každý deň chodiť do posilky a držať žiadne priteplené diéty.
Obsah:
Som Melinda. Mám 17 rokov. Viem každý je nejak výnimočný, ale ja som naozaj zvláštna. Mám totiž schopnosť.
Prečítajte si môj ďalší príbeh a dozviete sa prečo je Melinda taká výnimočná.
V príbehu sa môžu vyskytovať: vulgarizmy, hot scény, fantasy vecičky.
Úryvky:
Kapitola 1:
Neviem prečo, ale všetci sa ma tak trochu boja. Asi je to tým mojím vraždiacim pohľadom, možno tým mojím divným chovaním alebo tým, že som navonok taká chladná.
No mám obyčajné hnedé vlasy, ktoré majú tendenciu meniť sa podľa nálady dosť divné, že? Keď som nahnevaná mám čierne vlasy, keď mi je tak normálne mám hnedé vlasy a keď som šťastná moje vlasy sa sfarbia na blond.
Kapitola 2:
Keď sme teda zašli za roh Merry ma prudko otočila k nej a opýtala sa: "A teraz mi pekne všetko povieš, kto to bol, čo ti povedal, čo si mu povedala ty a jeho meno."
"Ježiši Merry." otrávene som povedala a prevrátila očami.
"Hovor!" naliehala.
"Dobre, dobre volá sa Christian."
"Aaaa?" pýtala sa ďalej Merry.
"Bože môj Merr!"
Názor:
Hovorí sa, že najkrajšie príbehy píše sám život. Ak máte radi práve tie, ktoré vyplývajú zo skutočného života, tak je pre vás vhodný prvý príbeh, ktorý je založený na skutočnosti. Ak však máte radi fantasy, tak určite neodmietnete druhý príbeh. Oba príbehy sú začínajúce takže podpora sa autorke zíde. Autorka patrí medzi tých lepších čiže si to rozhodne zaslúži. Príbehy taktiež zaujmu aj tých, ktorí si nezakladajú len na priamej reči. Taktiež sú vhodné aj pre tých, čo obľubujú vulgarizmy či hot scény, ako je písané vyššie. Takže poďme pomôcť tomuto dievčaťu so začiatkom. Každý raz začínal. A za to, že v príbehu má spomenuté moje rodné mesto, tak jej patrí odo mňa malé plus!
PODPORTE JU!❤
-Ak chcete, aby bolo počuť aj o vašich knižkách, tak sa mi ozvite do súkromných správ alebo sem do komentárov. Rada vás zazdieľam a spoločne si pomôžeme.-
"Každý autor je dobrý autor, pokiaľ píše srdcom."
Tak neváhajte a pridajte sa k nám. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...