Obsah:
,,Išla by si dnes so mnou von??"
,,Ja.....nemôžem. Už som sa dohodla s Rišom." odpovedala som mu a videla som ako ho to sklamalo.
,,Tak teda nabudúce."
,,Toby, počkaj. Tak o štvrtej buď pred mojim domom."
Vždy som ho chcela pobozkať ale presvedčila som sa, že to nechcem. A nezdalo sa mi to správne lebo.....chodím s Rišom. A teraz sa to deje. Bozkávam jeho mäkké pery a viem že sa Rišo pozerá. Nenapadlo by ma, že sa to stane.
,,Dobre," povedal a pobozkal ma.
,, Ty debil," zrazu som cítila ako niekto Tobyho odo mňa odtiahol. Bol to Rišo.
Nechcela som aby to takto skončilo. Dvaja chlapci. Jedného mám rada a druhého milujem. Ale teraz neviem, ktorého milujem.
Úryvky:
Kapitola 1:
"Vitajte v ďalšom školskom roku. Som rada, že sa vám cez prázdniny nič nestalo. A chcela by som vám predstaviť nového žiaka Tobyho. Toby, postav sa a povedz nám niečo o sebe." povedala učiteľka.
Ani som si nevšimla, že máme nového spolužiaka. Dúfam, že bude normálny a nie taký, ako niektorí iní. Zozadu vyzeral veľmi pekne. Keď sa postavil a prišiel pred tabuľu, tak som si ho celého lepšie prezrela. Mal hnedé až čierne vlasy, bledomodré oči, štíhlu, vysokú a vyšportovanú postavu.
Kapitola 3:
A do riti, ja som zaspala! Rýchlo som vybehla hore do svojej izby. Išla som do kúpeľne a rýchlo sa namaľovala. S vlasmi som si nerobila nič ťažké, iba som si ich dala do copu a išla som do šatníka. Obliekla som si krémové tričko na ramienka a kraťase. Pre istotu som si zobrala aj sveter keby bolo chladnejšie.
Kapitola 8:
"Sofi, počkaj ma tu."
"Dobre, ale kam ideš?"
"Tam sedí chlapec a asi ho poznám." nevedela som kto to je lebo bol otočený chrbtom. Prišla som pri lavičku a bol to Toby.
"Ahoj, Toby, čo sa ti stalo?" opýtala som sa a sadla si vedľa neho.
"Nič, nemusíš tu byť."
"Toby, povedz mi, čo sa stalo."
"Klarisa, nič sa mi nestalo." pozrel sa mi do očí.
"Ale tak prečo plačeš? Musela sa niečo stať." chcela som mu pomôcť, ale nevedela som ako.
Názor:
Tento príbeh poteší najmä mladšie ročníky, keďže sa budú môcť lepšie vžiť do postáv. Vystupujú tu totiž 10-13 ročné postavy, ktoré potešia všetkých, ktorí si chcú oddýchnuť od tých starších, ktorí sú spomínaní skoro v každom príbehu. A vy ostatní, ktorí ste starší, tak si príbeh môžete prečítať a aspoň zistíte, aké dokážu byť lásky v mladom veku a poprípade pospomínate na tie vaše prvé lásky. Príbeh je obohatený o veľa obrázkov.
PODPORTE JU!❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...