Obsah:
Rosy pri sebe nikdy nemala svoj dáždnik, ktorý by ju ochránil pred každým dažďom.
Podarí sa jej niekedy nájsť svoju pravú lásku, teda svoj dáždnik?
Úryvky:
1.Kapitola:
Pamätám si to, ako keby sa to stalo včera. Smiali sa mi. Všetci do jedného. Za to, že som čítala knižky a nechodila na Facebook. Za to, že som žila so svojou mamou. Za to, že sme doma nemali internet. Za to, že som nebola pekná, taká ako ostatní. Za to, že som nenosila značkové veci. Stačil mi štrikovaný svetrík a bola som šťastná. No teraz už dávno nie som...
10.Kapitola:
Uvedomila som si, ako som sa celý ten mesiac chovala. Bola som falošná, sebecká a všetko, čo som povedala bolo jedno veľké, veľmi veľké klamstvo!
12.Kapitola:
Po príchode do parku som na mojej obľúbenej lavičke našla sklenenú fľašu od alkoholu. Z celej duše nenávidím alkohol. Fľašu som zhodila na zem a ona sa rozlámala na tisíc malých kúskov. Mala som pocit, akoby tieto malé, rozbité kúsky skla, zobrazovali môj rozbitý život.
17.Kapitola:
Milá Rosy,
Často ťa vidím, ako tu celé dni sedávaš sama, čítaš knižky a piješ kávu. Rád sa na teba chodím pozerať. Všimol som si aj to, ako si sa pred pár mesiacmi trápila, no aj to, ako sa tvoje kútiky úst v poslednej dobe usmievajú na každého okoloidúceho. Nemaj strach, nikdy by som ti neublížil, ale zatiaľ ti nedokážem povedať moje meno...
Názor:
Máte radi príbehy, ktoré majú aj hĺbku i nejakú myšlienku, tak rozhodne si začnite čítať tento príbeh. Je plný romantiky, ale je aj dôkazom, že gentlemani nevymreli, alespoň nie v príbehoch! Myslím, že príbeh má čo povedať a určite vám vyčarí aj úsmev na tvári.
PODPORTE JU!❤
-Ak chcete, aby bolo počuť aj o vašich knižkách, tak sa mi ozvite do súkromných správ alebo sem do komentárov. Rada vás zazdieľam a spoločne si pomôžeme.-
"Každý autor je dobrý autor, pokiaľ píše srdcom."
Tak neváhajte a pridajte sa k nám. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...