Obsah:
Keď zistíte, kto v skutočnosti ste, nedá sa uniknúť pred osudom - či už existuje alebo nie.
Úryvky:
1.Kapitola:
Smrť.
Keď niekto povie to slovo, predstavím si pokojné bezvládne telo uložené v truhle. Nad tým telom sa vznáša niečo, čo nevidí skoro nikto. Duša. Bezfarebná, v plynnom stave. Možno si ju predstavujem trochu zvláštne. Duša zrejme v žiadnom skupenstve byť nemôže. No predsa si ju tak predstavujem.
Ale aký to bude život bez rodiny a priateľov, čo ma doposiaľ stále obklopovali? Nebude príliš smutný a fádny? Akoby bol svet iba šedá, bezfarebná škvrna, namaľovaná niekde na obrovskom obraze s čiernym plátnom.
Generál Malum spokojne hľadel na výjav pred ním. Napadli našu dedinu, začali vypaľovať domy a zabíjať ľudí. Chytali zvieratá a všetkých - bez rozdielu na vek či pohlavie - zabíjali.
2.Kapitola:
Aj cez zatvorené viečka mi do očí svietilo slnko. Pretočila som sa na druhý bok, aby som sa pred ním ochránila. O chvíľu ma však vyrušilo čosi iné. Neznesiteľné šteklenie na nose som nemohla dlho ignorovať. Pošúchala som si ho a ďalej nepohnuto ležala. Bohužiaľ, o chvíľu ma na nose pošteklilo niečo znova. Prudko som otvorila oči. Na nose mi sedel obrovský čierny chlpatý pavúk.
5.Kapitola:
"Kedysi dávno žili draky. Mali vlastné kráľovstvo - zamrznuté údolie. Bolo to miesto pokoja, života a šťastia. Neexistoval tam smútok, starosti či hriechy. Až do jedného dňa...
Mladá dračica - dcéra najmocnejšieho a najstaršieho draka na zemi - chcela vedieť, čo sa nachádzalo za bránami jej kráľovstva. Jedného dňa sa jej podarilo ujsť do blízkeho lesa. Ľudia tam nechodievali často, no niekto predsa len áno. Kým sa dračica prechádzala vo svojej ľudskej podobe po lese, stretla mladého dedinčana. Rozprávali sa spolu, skamarátili a začali sa stretávať častejšie. Po čase sa do seba zamilovali."
Názor:
Dámy a páni, ďalšia veľmi talentovaná autorka! Príbeh je zaujímavý a veľmi pekne napísaný. Už prvá časť vás zaujme. Dej nie je tradičný, s ktorým sa stretnete v každej druhej knižke. Ide o fantasy, v ktorej sa nachádzajú draky, duchovia, kúzla, vlci, ale aj láska. Takéto príbehy však nebývajú veľmi ocenené, čo ma mrzí lebo niektoré sú naozaj kvalitne spracované, ako aj napríklad tento. Taktiež autorka je veľmi nápomocný človek, ktorý rád pomáha. A za pomoc by sa ľudia mohli odvďačiť pomocou. Či nie?
PODPORTE JU! ❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...