29.Your PRINCESS :)

49 9 0
                                    

Obsah:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah:

Viktória je 15 ročné dievča, ktoré sa s mamou a sestrou presťahovali.Najprv sa jej tam nepáčilo ale keď spoznala Dominika všetko sa zmenilo...

Úryvky: 

Kapitola 1: 

Riaditeľ povedal ako stále dlhý nudný predhovor, ktorý som vôbec nepočúvala. Keď začal vyhodnocovať najlepších žiakov tak som spozornela. 

"A najlepším žiakom sa stáva... Jakub Novák..."

Potichu poviem Janke: 

"On by si zaslúžil cenu najhoršieho žiaka." a začali sme sa obe smiať. 

"A najlepšou žiačkou sa stáva neuveriteľne tiež z 9.B a je to Viktória Lukačíková!" 

Tak toto som nečakala. Dostala som diplom a pohár. Skoro som sa rozplakala od radosti, ale takú radosť by som Kubovi neurobila.

Kapitola 2:

Nebola som ani tak smutná ako prekvapená a v hlave som mala veľmi veľa otázok. Zrazu niekto zaklopal na dvere. 

"Kto je tam?" 

povedala som tichším hlasom. 

"To som ja Janka!" 

povedala a otvorila som dvere. Pribehla hneď ku mne a objala ma. 

"Všetko bude dobre, neboj... Dúfam, že nebudeš odo mňa ďaleko lebo kvôli tebe nebudem míňať peniaze..."

 A hneď som sa usmiala. Stále ma vie rozveseliť, keď je to potrebné.

Kapitola 3:

"Len aby si to nebola ty, čo si nájdeš svojho milého. Ja som na také veci ešte malá."

"Čo si ty o mne myslíš, že som stará babka?"

"Nie, ale máš 15 a nemáš žiadneho nápadníka."

"No a ty máš 11 a tiež nikoho nemáš. No nič poď ideme sa pobaliť a končíme témou chlapci! Dobre?" 

"Už som ticho."  

Názor:

Podporme aj mladých autorov, ktorým sa veľmi nedarí presadiť i napriek tomu, že ich to veľmi baví. Táto knižka má viac kapitol, ale žiadne ohlasy. Každý potrebuje nejakú podporu, tak sa ju nebojte podporiť, aby sa mohlo dievča stále viac a viac zlepšovať. 

PODPORTE JU! ❤

Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤

Pomôžeme siWhere stories live. Discover now