Obsah:
Z obyčajného dievčaťa k vypredaným štadiónom.
Inšpiratívny príbeh ľudí s veľkými snami.
Úryvky:
1.Kapitola:
Nikto ju nepoznal lepšie než ja. Za toľké roky si vytvorila dokonalé masky správania, a tak aj nepreniknuteľné súkromie. Len málo ľudí ju skutočne poznalo. A ja som bol jedným z nich. Väčšina poznala len jej nálepku slávnej hviezdičky, no ani jeden za ňou nevidel ľudskú bytosť, ktorá milovala, plakala a snažila sa bojovať za správne veci. Netušili, že bola krehká duša, ktorá zbožňovala zmrzlinu a hudbu Michaela Jacksona. Nemali poňatia, ako veľmi jej ublížili.
Všetky dni v týždni, o šiestej, sme chodili spolu s jej dvoma sestrami a rodičmi do kostola. Ja som súrodencov nikdy nemal a moji rodičia neboli pobožní, čiže kostol bol pre mňa novinkou. Nechodili však do tých honosných božích chrámov, kam sa hrnuli davy ľudí. Vždy sme vyšli za mesto na kopec, kde stál malý kláštor. Slúžil tam len jediný farár. Na každej omši sme s Juliet stáli pri oltári a spievali z biblie.
2.Kapitola:
Ak raz budete v takom veku ako ja, mám 72 rokov, nebude sa vám už chcieť žiť. Možno, keby vás rozveseľovali vnúčatá, tak by ste si ešte zrejme ako-tak dokázali užiť, hoci máte boľavé kolená, lenže pre človeka, ktorému chýba silné rodinné puto, to nie je práve najľahšie. Chýba mi tá iskra, čo ma hnala vpred celý môj život. Nikdy som si so svojimi rodičmi veľmi nerozumel, no bola to moja rodina. Ľúbili ma a ja som to vedel. To bol aj dôvod, prečo som sa k nim po tom všetkom vrátil.
Ak ste ju len počuli, a nie videli, prichádzali ste o veľa. To, ako sa pohybovala na pódiu bolo neuveriteľné. Hoci bola v normálnom živote veľmi hanblivá, keď vstúpila do svetla reflektorov, stala sa z nej úplne iná osoba. Odrazu to bola popová hviezda, ktorej cieľom bolo donútiť obecenstvo ohúrene pozerať a pamätať si na jej vystúpenie. Pri klasických veselých piesňach spievala a tancovala, pri smutných sa po pohybovala tak pomaličky, ladne a zároveň srdcervúco, až sa to zdalo byť nemožné. Milovala, keď všetci stíchli akonáhle začala spievať.
Názor:
Pomôžte začínajúcej autorke, ktorá je veľmi talentovaná. Ak máte radi kvalitu a dokonca aj kvantitu, tak ju určite navštívte. Príbeh je plný myšlienok a je výborne prepracovaný. Práve len začína, tak môžete byť s príbehom od začiatku a čakať na ďalšie a ďalšie nové kapitoly. Autorka zvýšila level písania na Wattpade, keďže tento príbeh sa s niektorými naozaj nedá porovnávať. Veď si ho prečítajte a posúďte sami.
PODPORTE JU! ❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...