Obsah:
Larisa je sedemnásťročné dievča, ktoré má všetko po čom túži. Nuž, sú to len hmotné veci. Larisa túži najviac po láske. Po človeku, ktorý by vždy stál pri nej. V záujme nájsť si takého človeka ide v jeden večer na rande. To sa však nečakane zvrtne a namiesto toho, aby jej prinieslo radosť, jej prinesie len problémy a niečo nové, dosiaľ pre ňu nepoznané a hovorí sa tomu mágia. Larisa sa s tým snaží zmieriť, no to nie je také jednoduché. A však to nie je najväčší problém. Ten nastane až pri jednom prehratom boji a ona má pocit, že sa jej zrútil svet, ktorý jej po tom všetkom, čím prešla ostal. Možno naveky stratila to, čo tak dlho hľadala.
Úryvky:
Prológ:
Bežala som tmou a sotva som videla pred seba. Vlastne, ani som nevidela, kam som to bežala, ale vedela som prečo. Ak máte niekoho radi, tak pre neho urobíte všetko. Aj keby ste mali život za neho dať.
Kapitola 1:
"Ahoj, čo toľko kriku?" zasmiala som sa, keď ma osoba kričiaca moje meno konečne dobehla.
"Kriku by nebolo, keby si sa zastavila," zašomrala.
"Alis, nemám čas sa zastavovať!" rozhodila som rukami a pokračovala v ceste. "Ak to nie je dôležité, povieš mi to potom."
"Ale to je dôležité," namietala.
"Tak vrav," otrávene som povedala a tvárila sa, že aspoň na pol ucha ju počúvam.
Kapitola 2:
Videla som ešte, ako Alis vyťahuje mobil a chystá sa písať esemesky. Nech, ja som mala aj tak iné starosti. Nech som tomu Dylanovi povedala hocičo, nevzdám sa toho, aby si ma všimol. Tak pohľadný chalan a nevšimne si mňa? S tým som teda rozhodne musela niečo robiť. Rozhodla som sa mu dať ešte jednu šancu. Ak ju premrhá , bude to jeho chyba. Dám mu to aj patrične pocítiť.
Obsah:
Frederika, dievča čo miluje krasokorčuľovanie. Trénuje ho, ale život krasokorčuliarky sa jej pletie s tým obyčajným teenagerským. Nestíha bežné veci, ktoré robia jej rovesníčky. Jej priateľ nemá rád, že sa stýka s iným chlapcom, ale ona nemá na výber, lebo korčuľuje za športovú dvojicu. Aj napriek tomu, že sa mu snaží dokázať cez to všetko, že jej srdce patrí jemu, nezvládne to a on nachystá pre Federiku isté nepekné prekvapenie, ktoré môže vyriešiť len jej srdce a rozhodnutie.
Úryvky:
Prológ:
"Haló?!" zakričala som.
Nič, žiadna odpoveď neprišla. Vôbec, nič. Kde to len som? Nevidela som ani len na krok pred seba. Nepamätala som sa ani na to, čo sa stalo. Vôbec nič, jediná, posledná vec, na ktorú si pamätám je, že som bola s priateľom von.
Kapitola 1:
"Ahoj," pozdravila som svojho priateľa a z vrecka som vyberala kľúče.
"Ahoj," povedal a chytil mi tvár do dlaní.
Zabudla som na klúče a chytila som aj ja jeho. Jemne sa ku mne priblížoval, až sa jeho pery dotkli tých mojich. Boli sladké a jemné ako vždy. Také som si ich pamätala od nášho prvého bozku. Vôbec sa nezmenili a ani on aj napriek tým všetkým veciam.
"Smiem ťa pozvať na večeru?" opýtal sa zvodným hlasom, keď sa odo mňa odtiahol.
"Isteže, pokúsim sa nájsť si čas," pri týchto slovách sa mi začal vracať zdraví rozum a ja som sa vracala spolu s ním do skutočnosti.
Kapitola 2:
Kráčala som spolu s Petrom na tréning. Aj napriek tomu, že bola polovica februára, bola poriadna zima.
"Ako dlho sa chceš hrať na urazeného?" opýtala som sa.
"Na urazeného?" zopakoval.
"A nie?" vyslovila som to tak, ako keby mi nerozumel.
"Nie. Nie som urazený. To vy baby sa stále len urážate. Neviem, prečo by som mal byť urazený ja."
"Do dovoľ?!" vyprskla som.
"Nedovolím," zasmial sa.
Kapitola 3:
"Ah!" skríkla som a pristála na zemi.
"Panebože! Si celá?" ozval sa niečí hlas a v tom si predo mňa niekto čupol. Bol to chlapec, veľmi pekný chlapec. Mal chudú, vysokú a vyšportovanú postavu. Vlasy mal čiernej havranej farby a nádherný úsmev mu žiaril na tvári. Jeho oči boli nádherné zelené a práve sa na mňa dosť ustráchane dívali.
"Si celá?" zopakoval otázku a natiahol ku mne ruku.
"Oh, áno prepáč," odvetila som a pocítila ako moje líca zaplavuje príval červene. So sklonenou hlavou som prijala jeho ruku a postavila sa naspäť na nohy.
Názor:
Ďalšia šikovná a veľmi talentovaná autorka, ktorá by si zaslúžila oveľa väčšiu pozornosť, akú má. Taktiež je veľmi pracovitá, čo sa môžete dočítať aj v jej profile, keďže neustále na niečom pracuje. Prvý príbeh poteší najmä nadšencov fantasy, ale svoje si tam nájdu aj vyznávači romantiky. Ďalší príbeh poteší zas tie romantické srdiečka a taktiež všetkých, ktorí majú radi krasokorčuľovanie.
PODPORTE JU!❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...