Obsah:
Temná část lesu před kterou jí všichni varují ,protože se té části vyhýbají, no Dife tam táhne něco jiného než zvědavost.Jednou když jdou s rodinou tábořit do kempu poblíž ,cez noc se vytratí aby zistila co se tam skrývá. V lese potká sudičky které jí předpoví budoucnost.Vrátí se do kempu který je prázdny a její rodina zmizela .Proroctví vypoví že právě ona se má naučit ovládat 4 živly ,magii lesa a stát se Meomari(bojovnicí)která porazí temného pána a navrátí do lesa klid .Zvládne ale osvobodit svou rodinu ?
Úryvky:
Prológ:
"Dife! Dife, víš co? Víš co?" pištěla mi do ucha má mladší sestra.
"Ano, Charlote?" zeptala jsem se trošku podrážděně. Nemám ráda, když mě ruší při jídle blbostmi.
"1D majíí novouu písničku!!" vypískla vedle mě, až mi skoro pukly ušní bubínky.
"No a co?" odbila jsem jí s nezájmem, neříkám, že zpívají špatně, ale ona je na nich závislá.
"No a co? No a co?? Jak tohle můžeš vůbec říct!"vykřikla po mně a já si bez zájmu jenom dala další sousto do úst...
"O jarních prázdninách půjdeme tábořit!" pronesla s radostí a já se cítila stejně, jenom Charlotte podrážděně vykřikla.
"Cože?! Proč zase! Týden bez elektřiny!"
"Ale no tak broučku, bude se ti tam líbit, vždyť tam jezdíme každý rok! Bude to hezké se znovu střetnout s přáteli!" podotkla mamka způsobem "Prostě jedeš a ticho!" Já se potichu zasmála, když jsem uviděla Charlotin zoufalý výraz.
"To přežiješ Charlotte neboj se, týden bez těch idiotů ti pomůže." zařechtala jsem se, když jsme vycházely z domu a ona pořád sledovala nějaký záznam z jejich koncertu.
1.Kapitola:
"Co to děláš!" ihned protestovala chtěla začít věci ukládat nazpět do tašky. Plácla jsem jí přes ruce se slovy, ať to nechá na pokoji.
"Ale já to všetchno potřebuju!" poukázala na asi šest tun oblečení, make-upu, laků na nehty a dalších nepotřebných věcí.
Názor:
Autorka je extrémne talentovaná. Veľmi sa mi páči jej štýl písania. Síce píše po česky, čo by mohlo robiť Slovákom problém, ale myslím, že by sa mohli cez to prekúsať, keďže knižka za to naozaj stojí! Je plná vtipných dialógov i napriek tomu, že len začína. Taktiež knižka je zaradená medzi fantasy čiže ak ho obľubujete, tak nečakajte a pustíte sa do čítania! Určite ju podporte, aby jej začiatok bol rýchlejší a taktiež odporúčam aj jej ďalšie knižky, ktoré tiež majú niečo do seba.
PODPORTE JU!❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pomôžeme si
ContoBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...