20.Môj život naruby :)

53 12 0
                                    

Obsah:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah:

Do svojich 14 rokov som mala úžasný život... No na moje 15 narodeniny sa mi všetko obrátilo naruby...

Úryvky:

1.Kapitola:

Ráno som sa zobudila na nepríjemné zvonenie budíka. Vždy som mala chuť vyhodiť ho cez okno. No dnes... dnes nie. Dnes mám konečne 15! Keď som si to uvedomila, okamžite som vyskočila z postele až sa mi zatočila hlava a musela som si znovu sadnúť.

2.Kapitola:

Keď som prišla domov, mama už sedela za stolom. V kuchyni, čo mi prišlo čudné. Väčšinou je v obývačke. Niečo sa stalo. Vedela som to, pretože vždy keď tam mama sedí, tak som buď bola drzá alebo mi chce oznámiť niečo zlého. 

3.Kapitola:

"Melissa ty to zvládneš! Verím ti! Ráno sa stane niečo, kvôli čomu sa ti zrúti svet... ale ty musíš byť silná! Ver si! Tak ako ti veria všetci." povedala Vanessa a žmurkla na mňa. Zrazu som sa ocitla na ceste. Rútilo sa oproti mne auto v plnej rýchlosti. Nemohla som sa pohnúť. Potom do mňa narazilo...som mŕtva...

6.Kapitola:

Prešiel týždeň od mojich narodenín a ja som si vypočula môj život taký, aký naozaj bol. Od narodenia až po smrť. Ale nie, žartujem. Až po teraz. Uvidela som svoj doterajší nudný život z iného uhla. Zajtra mám nastúpiť na strednú. Je to čudné. Preskočila som pár mesiacov učenia a nikomu to nevadí. Mama povedala, že to zaplatia. Práve mám všetko, čo chcem. Som bohatá, ale som šťastná? To neviem. 

Názor:

Príbeh ešte len začína. Zatiaľ sa zameriava na matku a dcéru a najmä na to, že sa 15 ročnému dievčaťu náhle zrúti celý svet. 

PODPORTE JU!

Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤


Pomôžeme siWhere stories live. Discover now