49.Objím ma :)

24 7 0
                                    


Obsah: 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah: 

Jeden výlet

Dvaja ľudia

Tri týždne

Andalúzia je zazračné miesto, ktoré skrýva mnoho otázok a tajomstiev. Presne tak ako Alessandra. 

,,Ak ti poviem odkiaľ som, budem ti musieť povedať aj to, prečo som odišla."

Úryvky: 

1.Kapitola: 

Ako by ste reagovali, keby ste videli dievča, ktoré beží skrz ulicu a kričí na autobus? Asi by ste si nepomysleli nič dobré. Nuž, ja som sa vážne ponáhľala a komentáre ľudí som si nemala čas všímať. Ale stálo to za to. Ten autobus som stihla. 

"Knižnica, prosím," povedala som vodičovi, ktorý sa usmieval. Zaplatila som, dal mi lístok a ja som si sadla. Konečne, nie som zvyknutá na beh. 

Ani nie o 10 minút autobus zastavil pred obrovskou budovou a ja som vystúpila. Pohľad na vcelku modernú stavbu s napísom LIBRARY, mi bral dych. Oproti tomu, čo sme mali v našom mestečku, bolo toto ohromné. 

2.Kapitola: 

Unavene som vošla do triedy a na lavicu vyložila svoj projekt, na ktorom som pracovala do tretej rána. Jedným z pravidiel bolo, aby bol na výkrese s veľkosťou A3. Bolo zložité urobiť niečo prepracovanejšie na tak malej ploche. Ale tak dúfam, že to vyzerá aspoň trochu dobre. 

Aby som vás uviedla do obrazu, v deň keď som prišla na školu, bola vyhlásená súťaž do Andalúzie. Podmienkou bolo vypracovať ručne robený projekt o tejto oblasti bez použitia internetu. Takže iba pomocou kníh. Aj keď si myslím, že nie všetci študenti sú poctiví, no ja som to chcela urobiť podľa pravidiel. 

Názor: 

Príbeh len začína a zatiaľ vyzerá veľmi zaujímavo. Podporme autorku, nech má knižka rýchlejší rozbeh. Podľa mňa si to určite zaslúži. 

PODPORTE JU! ❤

Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤





Pomôžeme siWhere stories live. Discover now