Obsah:
Teresin pokojný život naruší nový žiak, ktorý sa okamžite stane miláčikom všetkých dievčat. Jeho popularita sa ešte zvýši, keď začne hrať lakros. Teresa je asi jediná baba na škole, ktorá ho nenávidí a jediná, ktorú on má aspoň trochu rád.
Úryvky:
Prológ:
Naša triedna Včela, ako ju všetci prezývame, vošla do triedy spolu so stredne vysokým brunetom s modrými očami. "Žiaci, toto je váš nový spolužiak Nathan Posey. Očakávam od vás, že ho prijmete medzi seba. Nathan, sadnite si do lavice s O'neilovou. To je tá hnedooká bruneta v poslednej lavici v rade pri okne." povedala. Nathan prikývol a vybral sa k mojej lavici. Počkať. Ja som O'neilová! SOS! Ten chalan mi je absolútne nesympatický, pretože už teraz ho baby vyzliekajú pohľadom. Nenávidím chalanov, ktorí si myslia, že sú viac ako ostatní.
1.Kapitola:
Sadla som si na lavičku a sledovala chalanov, čo hrávajú lakros. Áno, nezvyčajný šport. Na našej škole sa iný nehráva. Lakros je v pohode, ale chalani z nášho týmu... Čistá katastrofa. Každý z nich je namyslený idiot, ktorý si myslí o sebe neviem čo, iba kvôli tomu, že je v školskom tíme.
Tentokrát bola medzi tými "obrami" jedna osoba s normálnou výškou. Kto to sakra... Nie, že si zo mňa robíte srandu? Že cez tú prilbu nie je vidieť modré oči, ktoré dnes migrovali do školy. V mene otca i syna, i ducha svätého amen. Modlitby Teresy O'neilovej zrejme neboli vyslyšané.
4.Kapitola:
Zvalila som sa na posteľ. "Ehm, môžem si sadnúť?" spýtal sa Nathan. "No nie, zostaň stáť medzi dverami," prevrátila som očami. "Aj keď... Naozaj nepotrebujem, aby si mi prdel na stoličku," zamyslela som sa. Nathan si sadol na stoličku a obzeral si moju izbu. "Nemám ti zohnať rýchlo nejaké okuliare? Vieš, aby si lepšie videl každý detail tejto izby." Nathan sa potichu uchechtol.
Obsah:
"Nadprirodzené bytosti neexistujú, ale sú fascinujúce," je názor Americi. Čo sa ale stane , ak sa presvedčí o presnom opaku?
Úryvky:
Prológ:
"Som vlkodlak, ale nie rodený, no zároveň ma žiadny nepohrýzol. Vlkodlakom som sa stala na svoje šieste narodeniny. Som veľmi vzácny druhu vlkodlaka, Gama. Je ich naozaj málo. Potom sú tu ešte aj bety a omegy. Ja som svoju prvú premenu zažila pred dvomi rokmi. Potom na svoje sedemnáste narodeniny začneš počuť veci, čo si normálne nepočula, lepšie vidieť, budeš silnejšia, rýchlejšia atď."
4.Kapitola:
"Musíme o tom zistiť viac. Ak to má niečo spoločné s nadprirodzenom, polícia nemá šancu," vyhlásila Holl. "Počkať. Ty veríš v nadprirodzeno?" zasmial sa Ethan. "Nehraj sa na blbého Ethan. V tejto miestnosti sme šyria vlkodlaci. Netvárme sa, že v to neveríme," prevrátila očami Holl.
7.Kapitola:
"Toto je hrozný nápad. Čo chcete robiť, keď toho vraha nájdeme? Hm? Odsekne nám hlavu ako tomu mužovi!" rozčuľoval sa Ethan. "Drž už konečne hubu!" skríkla po ňom Bia. "Svoj život si až príliš vážim na to, aby som si nechal odseknúť hlavu," povedal a otočil sa na odchod. "Rozdelíme sa na skupiny! Nikolas a Ema, ja a Bia, Rica a Ethan!" rozkázala Holl. Ethan sa otočil späť a vrátil sa k nám. "Ale to len preto, že nenechám niekoho, kto nie je vlkodlak ani týždeň ísť samého proti vrahovi, " prekrížil si ruky na hrudníku. "Aj to je u teba pokrok," skonštatovala Bia. "Tak či tak všetci dnes zdochneme," mykol plecami.
Názor:
Ďalšia veľmi talentovaná autorka. Skrz tieto osoby som veľmi rada, že tento projekt vznikol a tak rýchlo napreduje. Veď už sme pri 10. autorovi! Prvý príbeh je o láske a je plný humorných situácií a dialógov. Taktiež sa tam objavuje netradičný lakros, čo poteší všetkých nadšencov tohto športu. Druhý príbeh je vhodní pre všetkých ľudí, ktorí veria alebo milujú nadprirodzeno a najmä vlkodlakov.
PODPORTE JU! ❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...