Obsah:
Ide o texting.
Úryvky:
Kapitola 1:
CentralPoop: Vieš, že matka Adolfa Hitlera, uvažovala o potrate, ale jej doktor jej to vyhovoril?
CentralPoop: Vieš o tom, že golfová loptička má 360 dier?
CentralPoop: A vieš, že priemerný život vážky trvá 24 hodín?
UniEm: A vieš, že si veľmi otravný? A prečo mi vlastne píšeš? Veď sa ani nepoznáme...
Kapitola 3:
CentralPoop: Zas ignoruješ...
CentralPoop: Nevadí. Vieš, čo som dnes zistil? že včely komunikujú tancom. No nie je to super? Predstav si to. Tancujú Hip-hop a pri tom si bzzzkajú.
CentralPoop: Ak by sme prevŕtali tunel cez celú Zem a skočili do vnútra, trvalo by to presne 42 minút a 12 sekúnd, kým by sme sa dostali na druhú stranu (zrejme by nás, ale niečo, po ceste uškvarilo.)
UniEm: Vážne? No nehovor... A nespamuj ma správami.
Kapitola 10:
CentralPoop: Najkratší vtip o Titanicu? Žblnk...
UniEm: To bolo kruté...
CentralPoop: Ale vtipné a vieš, čo sa stane zo Snehulienky, keď strčí prsty do zásuvky? Popoluška.
UniEm: Ty si blbý...
Obsah:
Príbeh o dievčati, ktoré rado kreslí. Jej život sa behom pár dní zničí. Ako to skončí?
Úryvky:
Prológ:
"Ahoj, nepotrebuješ pomôcť? Videl som, ako si spadla." prihovoril sa mi neznámy milo s celkom dobrou náladou.
"Ehm, ahoj. Myslím, že to zvládnem sama. Nepotrebujem pomoc." hneď ako som to povedala, som sa snažila pohnúť, no samozrejme, že iba snažila. Urobila som prvý krok a už už som sa videla na zemi, keď ma niekoho ruky chytili na bokoch. Keď som sa obzrela po ňom, stál tam náš neznámy.
Kapitola 5:
"Koľkokrát ti mám ešte hovoriť, že ma máš nechať napokoji!" povedala som mierne zvýšeným hlasom.
"Kľud, len som ťa chcel pozvať na jednu párty." povedal lišiackym tónom hlasu a debilne sa uškrnul.
"Viem, čo máš v pláne. Chceš ma iba využiť a odkopnúť. Sorry, nemám záujem." jeho sny som mu z hlavy rýchlo vymazala.
"Nie som sukničkár." povedal, na čom som sa musela zasmiať.
"Si." postavila sa zo stoličky tak, aby som mala tvár zarovno jeho tvár.
"Počkaj, volačo tu máš." ukázala som na jeho líce. "Jaaj, sorry, to je iba tvoj ksich." spolužiaci sa začali rehotať a Deryl sa iba zamračil a pekne strápnený odpochodoval preč.
Názor:
Texting je založený na vtipoch, zaujímavých faktoch, ale aj na vzťahu dvoch ľudí, ktorí si píšu. Takže sa nie len zabavíte a potešíte vaše srdcia, ale zároveň sa aj niečo nové dozviete a naučíte. Mňa vo videniach nakopol tiež práve texting, možno nakopne aj túto autorku, takže jej skúsme pomôcť. Druhý príbeh je zameraný na školské prostredie, ale zároveň je aj plný vtipu a obrázkov. Tento príbeh si nezakladá len na priamej reči čiže poteší aj tých, čo majú radšej príbehy, kde sa vyskytuje aj viac nepriamej reč.
PODPORTE JU!❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
ESTÁS LEYENDO
Pomôžeme si
Historia CortaBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...