Obsah:
Mia,17 ročné dievča je tak trochu nedokonalá. Uvedomuje si to, nestará sa o to.
Čo sa však stane ak jej život pripraví aj kľukaté chodníčky lásky, rodinných vzťahov a iné nástrahy,s ktorými sa bude musieť Mia popasovať?Úryvky:
Kapitola 1:
Jasné, že nechcem ísť na tú párty. Naposledy to nedopadlo dobre. Som drzá, neústupčivá, samotárska a... tak trochu nedokonalá. Nemám veľa kamarátov, často si vystačím aj sama, na všetko mám svoje názory a často ich aj predkladám, hoci nie sú veľmi prívetivé. Milujem hudbu, fotografovanie a kreslenie. A možno sa to zdá nepochopiteľné, no neznášam nakupovanie! Áno, presne tak, neznášam nákupy.
Kapitola 2:
Bože, ešte to mi chýbalo, aby som išla na párty s takým truľom! Nebodaj je pozvaný? Toto si musím vybaviť s Tamarou! ccc, však čo by tam už len on robil?! Pozrela som sa späť na Kevina, žmurkol na mňa a ja som len nadvihla jedno obočie, na znak toho, že ani náhodou. Očividne to nepochopil lebo sa na mňa usmial ako malé decko, keď dostane obrovské lízatko. Och, toto bude boj.
Kapitola 3:
Lucas bol môj spolužiak, chodil so mnou na angličtinu a na umelecké vyučovanie. Dá sa povedať, že je grázel, pretože sa neučí, hrá sa na frajera a ešte k tomu v jednom kuse strieda frajerky. Občas mám pocit, ako keby si zakladal zošiť, do ktorého si píše, koľko báb už zbalil.
"Nevieš dávať pozor?!" oborila som sa naňho.
"Ja? Kto tu mal zatvorené oči, ha?"
"No a? Keď vidíš, že mám zatvorené oči, prečo potom nejdeš na bok?!"
"Ty by si si mala dávať pozor kam chodíš a rovnako by si si mala dávať pozor na to, čo hovoríš, princezná."
Názor:
Pomôžme autorke so začiatkami. Príbeh už má 8 častí a zatiaľ ho nikto poriadne nečíta. Je čas na to, aby sme to napravili. Príbeh je o nedokonalom drzom dievčati, o kamarátstve, rodine a prevažne o láske princeznej a sukničkára.
PODPORTE JU! ❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...