11.Právo na šťastie :)

72 20 2
                                    

Obsah:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah:

Ahojte, moje meno je Chlpáčik. Moja pôvodná majiteľka ma týrala, a ja som ušiel. Na ulici som zažil mnoho dobrodružstiev. Neboli príjemné - naopak, trpel som až kým neprišlo to najhoršie. Ale neprezradím všetko v popise, môj príbeh si musíte prečítať.

Úryvky:

1.Kapitola:

Sú to už dva roky od vtedy, keď som zažil svoje prvé Vianoce. Je to síce dávno, no pamätám si všetky tie nádherné momenty.

Bolo to vo veľkom luxusnom dome, kde žila jedna veľmi bohatá rodina. Ležal som kľudne pri obrovskom vysvietenom stromčeku v peknej obývačke. Celé to pôsobilo veľkolepo. Zrazu pribehlo jedno malé dievčatko. Mohlo mať osem alebo deväť rokov. Veľmi ma vtedy vyľakalo. Radostne vykríklo: "Jupí, mami, oci vy ste mi kúpili šteniatko? Nemôžem tomu uveriť!" Rodičia sa na seba len usmievali. 

4.Kapitola:

"Ty mizerný, hlúpy pes. Kvôli tebe prídem o pätolizačov! Lebo ty si si zmyslel odísť z mojej tašky. Neznášam ťa! Zničil si moje školské časy!"

Po nejakej dobe mi prestávala dávať jedlo. Zamkýnala ma aj do tmavej pivnice. To už ale bolo priveľa, nemohol som to zniesť. Nikto ma neľúbil.

7.Kapitola: 

To som teda pekného čerta na stenu namaľoval! Zbadali ma. Zabudli na bitku a vrhli sa na mňa. Hrýzli ma a lomcovali mnou. Snažil som sa utiecť, no ich obrovské zuby ma silno držali. Potom ma chytili za kožu a šľahli obďaleč. 

Názor:

Ak si chcete prečítať konečne aj príbeh, ktorý nie je len o láske medzi dvomi ľuďmi a zároveň máte radi psíkov, tak tento príbeh je priamo pre vás. Celý príbeh poukazuje na to, ako sú niektorí ľudia neľudskí a že aj zvieratá dokážu cítiť. Príbeh nosí krásnu myšlienkou a ňou je, že každý má právo na šťastie.

PODPORTE JU! 

lauraaz1234


Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤

Pomôžeme siWhere stories live. Discover now