52.Zamilovaná do kňaza :)

49 9 1
                                    

Obsah:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah:

Najskôr som si myslela, že je to nejaký chalan z výšky. Potom sa z neho vykľul učiteľ na našej škole. A nakoniec som zistila, že Daniel, do ktorého som zamilovaná je kňaz. Alebo nie? Možno vás chcem len zmiasť a kňaz do ktorého sa zaľúbim príde nečakane.Ako s ním vyriešim ťažké životné skúšky, ktoré nás začnú prenasledovať čoraz častejšie? A ako vyriešime to, že sme v tom až po uši? To všetko sa dozviete v mojom príbehu Zamilovaná do kňaza.

Úryvky:

1.Kapitola:

Presne si pamätám naše prvé stretnutie. Hoci neviem aký deň vtedy bol. Bola som sa prejsť a stretli sme sa. Vôbec som ho nepoznala a on sa na mňa usmial tým najkrajším úsmevom, aký som kedy videla. Presne v tej chvíli, hoci som o ňom nič nevedela, som sa zamilovala.

2.Kapitola:

"Máš chuť ísť do kina, do reštaurácie alebo len tak na zmrzlinu?"

"Ja som za tú zmrzlinu."

Po prvé: bolo strašne horúco a potrebovala som sa schladiť.

Po druhé: v kine o ňom nič nezistím.

A po tretie: nemám rada reštaurácie. Cítim sa tam stiesnene.

4.Kapitola:

Usmiala som sa a tentokrát som ho pobozkala ja. Je pravda, že bozkávať sa s niekým koho poznáte pár hodín je šialené, ale bolo to úžasné a ja som tiež nemohla odolať. Po chvíli sme sa od seba odtiahli a usmievali sme sa. Konečne prestalo pršať. A tak sme odišli preč z malého priestoru, na ktorý však nikdy nezabudnem.

Názor:

Príbeh s rýchlym dejom, s krátkymi časťami, poteší najmä nedočkavých čitateľov. Knižka ma nezvyčajný, ale zaujímavý námet. Určite autorku podporte, nech je motivovaná písať ďalej a zlepšovať sa.

LifeStories888

PODPORTE JU! ❤

Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤




Pomôžeme siWhere stories live. Discover now