36.Dream :)

31 7 0
                                    

Obsah: 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah: 

Každý má sen. Neviem či dobrý alebo zlý. Posúďte sami. Môj je o ľuďoch. Konkrétnejšie o jednom chlapcovi. Zdal sa mi, že je najgeniálnejší, najsuper...No až potom zisťujem, že sa môj sen trochu mýlil. Ale keď sen skončí príde nový...

Úryvky: 

Kapitola 1: 

Môj život bol jeden veľký sen. Či už bol dobrý alebo zlý, to sama posúdiť neviem. Narodila som sa v malom mestečku, ktoré veľa ľudí nepoznalo. Ale mne to nevadilo. Moja milujúca rodina ma však mala rada a viac mi ako malej nič nechýbalo (okrem hračiek samozrejme). No a teraz späť do reality. Moje priority sa kus pozmenili. Samozrejme rodina ostala no, už ma hračky nezaujímali a podstatnejšie bolo pre mňa oblečenie a chlapci. Veľa dievča v mojom veku hovorí o trápnosti, no každú z nás iste zaujímajú. V škole to už bolo iné. A bez mojich kamarátok by som to asi nezvládla. No ale to potom neskôr. 

Kapitola 2: 

"Môžeš na chvíľu?" spýtal sa. 

"Môžem." Znela moja strohá odpoveď.

Tom: "Deje sa niečo?" 

Ja:"To by si mal ty vedieť..."

Tom:"Jaj, však na tom nie je nič, že ma máš veľmi rada." Povedal to tak, že som mala pocit, že sa mi začne smiať. 

Ja: "Ale ja som sa do teba zaľúbila preto, lebo si bol normálny a pekný. A teraz taký nie si." 

...

Nikdy ma nebude milovať zmier sa s tým. Ale ja ho milujem. Nemôžeš. Ani o teba nezakopne. Prečo som vôbec doňho? Je to magor.

Takto asi vyzerá moja myseľ. Aj sa nájdu chlapci, ktorým sa páčim, ale ja ich nemilujem. Načo by to bolo dobré chodiť s niekym, koho nemiluješ? Väčšiu blbosť nepoznám. Niekedy mám pocit, že môj sen pomaly vyprcháva. Ale sen príde zas. Ako som tak pozerala na rieku napadlo ma, že ľudia sú ako rieka. Rieka ide a malý konár alebo kamienok berie so sebou. A tak isto by sa ľudia nemali zastavovať nad hlúposťami. Ale zobrať ich také, ako sú. Aj keď ja sa snažím, ale moc mi to nejde. 

Názor: 

Príbeh je zaujímavý a obsahuje pekné myšlienky. Zatiaľ má len dve časti, ale už aj tie poukazujú na to, že tento príbeh bude o dievčenskom sne. Priznajme si, každý z nás mal sen o svojej dokonalej realite a láske. Prečítajte si, aký sen bol tejto literárnej hrdinky a pomôžte autorke tento príbeh rozbehnúť. 

PODPORTE JU! ❤

Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤

Pomôžeme siWhere stories live. Discover now