Obsah:
Chiara, sestra mladého, talentovaného hokejistu Roderika, neprežíva dvakrát príjemné obdobie. Snaží sa nájsť samú seba a zabudnúť...
Príchod Lukáša, Roderikovho spoluhráča a najlepšieho kamaráta ju nenechá chladnou, akou obvykle je. Spolu s Lukášom prichádza na scénu aj jeho tajomstvo. Tajomstvo, ktoré zničilo všetko dobré, čo sa mu v živote prihodilo. Avšak... je to tajomstvo naozaj až také zlé?
(Príbeh môže obsahovať vulgarizmy)
Úryvky:
1.Kapitola:
"Budem hrať za Slovan," povedal a ona zamrzla v pohybe.
"Č-čo?" vykoktala.
"Na tri mesiace som hráčom Slovana."
"Prečo?" opýtala sa. Nedávalo to žiaden zmysel. Filip odjakživa Slovan neznášal a teraz bude nosiť orla na hrudi? Je to... čudné.
"Chia, robím to pre kamaráta."
"Myslím, že nechápem, Filip," priznala.
"Nepriešiel som domov sám," vravel pomaly," som tu s Lukášom."
Neveriacky sa na neho dívala. To... to hádam nemyslí vážne, preletelo jej hlavou.
"To si neurobil," vydýchla,"prosím, povedz, že žartuješ."
Chlapec, ktorý celú situáciu tajne sledoval sa potichu zasmial. Vedel, že jeho príchod Chiaru rozruší a veľmi, veľmi rozzúri.
2.Kapitola:
"Sorry, ale to sa proste nedá, toto je vtipné," prehovoril a následne sa zase rozosmial.
"Vtipné," ironicky poznamenala Chia, "to určite."
"Očividne máš stále so mnou problém, Chiara." Spôsob, akým vyslovil jej meno ju donútil sa k nemu otočiť. Dopekla. Ten bastard na sebe nemal žiadne tričko. Na pár sekúnd ju to rozhodilo, čo neuniklo Lukášovej pozornosti.
"Natrepal si sa mi do domu takže áno, mám s tebou problém," ozvala sa hneď, ako nad sebou nabrala kontrolu.
"Bol som do tohto domu pozvaný," sladko sa usmial," a také niečo sa drahá Chiara neodmieta."
4.Kapitola:
Hudba silno hrala a jej to pílilo uši. Sedela pri stole, hlavu si podopierala rukou a druhou sa hrala s pohárom naplneným whisky. Bol to už piaty pohár. Zavrela oči a v duchu samú seba presviedčala o tom, že Igor nezlomil jej srdce a že je úplne v pohode. Pokrútila hlavou a whisky vypila na ex. Alkohol jej pomaly stúpal do hlavy, no opitá rozhodne nebola. Je predsa Chiara Fanni Roderiková a tak primitívny alkohol akým je whisky ju predsa nezloží. Pohľad upriamila na hodinky a márne sa pokúšala zistiť, koľko je hodín. Všetko sa jej zdalo rozmazané a tak nič nezistila.
Názor:
Nový príbeh a ďalšia nedocenená autorka. Je čas na to, aby sme to spoločne napravili. Hovorí sa, že je len tenká hranica medzi láskou a nenávisťou. Je to pravda? Tento príbeh nám to iste prezradí. Príbeh nadchne priaznivcov lásky, ale aj fanúšikov hokeja. Príbeh môže obsahovať aj vulgarizmy, čo ocenia tí, čo majú radšej tvrdší jazyk. Zatiaľ je napísaných len osem častí. Takže pomôžme, nech sa autorke píše lepšie.
PODPORTE JU!❤
Taktiež som bola poprosená či by som mohla zverejniť covery. A keďže mám možnosť pomôcť, tak som súhlasila. Veď aj obaly knižiek majú upútať čitateľov. A hlavne, keď to niekoho baví, tak nie je nad čím premýšľať.❤
Ukážky:
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...