Obsah:
Sľubujem, že jedného dňa budem pri tebe
Budem ťa držať v bezpečíPráve teraz je to celkom šialené
Udržím ťa nažive
A ja neviem, ako to zastaviť alebo spomaliť
Viem, že si o nejakých veciach musíme porozprávať
Dovoľ mi teraz teda držať ťa o niečo dlhšie
A ja nemôžem zostať
Vezmi si kus môjho srdca
Urob ho vlastným
Takže keď budeme od seba
Nikdy nebudeš sama.
Úryvky:
Prológ:
Chcete sa o mne niečo nové dozvedieť? V pohode. Niektorí fanúšikovia ma poznajú lepšie než ja sám. Milujem zelenú farbu a neznášam lienky. Ale to už asi všetci viete. Zrejme sa chcete viac dozvedieť o predstave môjho dievčaťa. Radšej počkám na tú právu, ako mať zlomené srdce. Kľudne to môže byť aj fanúšička.
1.Kapitola:
V tom na mňa kričí mama, aby som zliezla dole, lebo nestihnem školu. Idem si urobiť rannú hygienu a vybrať si oblečenie. Budem dnes šťastná alebo smutná? Jasné, že šťastná. Obliekla som si modré rifle so žltým tričkom a bielymi teniskami. Pustím si rádio, ktoré ma každé ráno naplní dobrými nápadmi. Začala hrať pieseň od Shawna Mendesa - Believe. Hneď v tom momente ju vypnem. Neznášam Shawna Mendesa. Je to len namyslená nafúfakná hviezdička. Za to moja kamarátka Tina je z neho taká očarená, že by urobila všetko len aby ho poznala. Nechápem, ako ho môže mať niekto rád.
3.Kapitola:
Už 3 dni som mu neodpísala. Bála som sa a čakala som či mi napíše zas. Mysľou mi lietalo, kto to je a prečo napísal práve mne. Píše takto všetkým dievčatám? Rozmýšľala som, že si ho zablokujem, ale toto tajomstvo ma držalo každý deň v nádeji.
Názor:
Pre fanúšikov Shawna Mendesa dávam do ponuky ďalší príbeh, ktorý by ste si mohli prečítať. Určite autorku poteší, keď sa k jej príbehu pridajú noví čitatelia.
PODPORTE JU! ❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...