35.Zmena :)

36 8 0
                                    

Obsah:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah:

Mladá 16 ročná Cassie sa musí rozlúčiť so starým domovom na východe Slovenska a odísť na druhý koniec...Deň pred odchodom povie svoje tajnej láske (Adamovi)čo k nemu naozaj cíti.No to čo sa stane na druhom konci Slovenska vôbec nečakala...

Úryvky: 

1.Kapitola: 

Mám tu predsa skvelých kamarátov a je tu aj Adam. Skoro to začalo. No to blbé sťahovanie to všetko posralo. 

Ozýval sa môj vnútorný hlas. Balila som sa od šiat k drobnému nábytku až po kozmetiku. A v tom som uvidela fotku. Fotku s najlepšími kamarátmi a samozrejme aj s Adamom. Rýchlo som si ju dala do kufra, aby som sa nerozplakala. 

"Cassie, poď dole!" volala na mňa mama.

"Už idem!" skríkla som a rozbehla sa dole schodmi. Sťahovák. Najhoršia vec, ktorú kedy mohli vymyslieť. Do očí sa mi tlačili slzy, no musela som to vydržať. 

2.Kapitola: 

"Milujem ťa!" vyšlo z mojich úst.

"Ehm..." uškeril sa. 

"No neviem čo ti na to mám povedať." 

"Nemusíš povedať nič," chcela som odísť. Mala som pocit, že to bola najväčšia chyba, ktorú som v živote spravila. No v tom sa niečo dotklo mojej ruky. Adam. Chytil ma za ruku. Nežne ma pobozkal. 

"Milujem ťa!" zašepkal mi do ucha. V bruchu som mohla mať asi milión motýľov. 

3.Kapitola: 

Ráno ma mama zobudila už o 6, lebo vraj musíme všetko postíhať. Zišla som dole a hľadala niečo v chladničke, no aj tak som skončila len s jogurtom. V hlave som mala kopu myšlienok. Čo bude potom? Veď som s Adamom iba od včera, síce neviem či by sa to dalo nazvať vzťahom. O tom nebola žiadna reč. Z mojich myšlienok ma vyrušila mama. 

"Zlatko pohni si, lebo to nestihneme."

Rýchlym krokom som bežala do kúpelne, aby som sa aspoň nejako upravila. Potom som sa utekala prezliecť do izby. Pyžamo som si dala do ruksaku a naposledy som sa pozrela na izbu. So zaslzenými očami som vyšla z izby, dole schodmi. Obula som si tenisky a ponáhľala sa za mamou, ktorá ma už čakala v aute. Dom som zamkla, otočila sa a v tom som celá stŕpla. Stál tam Adam. Žeby sa prišiel so mnou rozlúčiť? 

Názor: 

Príbeh poteší zamilované duše a ľudí, ktorí radi čítajú príbehy o láske. Dozviete sa v ňom, čo všetko sa môže udiať, keď nastane sťahovanie. Autorka si určite zaslúži viac čitateľov a nasledovateľov, tak sa ju nebojte podporiť. 


PODPORTE JU! ❤

Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤


Pomôžeme siWhere stories live. Discover now