44.Dievča z Gangu 2

16 5 1
                                    

Obsah: 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah: 

Sarah už niekoľko rokov žije nový život, ktorý jej ukázal Avi. Teraz je na vrchole svojej kariéry. Za posledné roky vystúpila na najvyšší stupienok pozornosti a teraz je svojou prácou slávna po celom svete. Jednoducho dokonalý život. Ale aj ten má hlboko vnútri svoje muchy. Sarah bude musieť zabojovať o svoj sen, ktorým je režírovať film podľa najúspešnejšej knihy roka, a zároveň odolávať ľuďom ktorí ju majú za špinu. Dostane Sarah to čo chce, aj keď jej všetci podkopávajú nohy? A čo ak prídu pre Sarah a Aviho nečakané prekvapenia?Pokračovanie knihy ,, Dievča z Gangu"

Úryvky: 

Prológ:

Od strednej sa toho veľa zmenilo. Odhodlala som sa predstaviť rodičom môjho priateľa, čo ich nesmierne potešilo. A mňa tak isto. Aviho prijali do rodiny, akoby bol odjakživa náš. Strednú som vyšla s najlepšími známkami, ake sú pri mne možné. Na výšku som išla s tým, že to bude škola ako každá iná, ale mýlila som sa.

1.Kapitola: 

"Kde vlastne je tvoja polovička?" 

opýta sa ma, keď vychádzame už zo stého obchodu. 

"Išiel na pivo s chalanmi. Avi, Leo, Theo a ešte niekto zo strednej," 

zahundrala som. Túto tému som fakt nemala chuť rozoberať. Som nahnevaná. Jednoducho mi oznámil že ide na pivo, dal mi pusu, a spokojným úsmevom odišiel. To je všetko! 

2.Kapitola: 

Zobrala som si surf a hurá na vlny. Florida je taká moja oáza pokoja. Od kedy ma Avi naučil surfovať, je to vec na uvoľnenie, číslo jedna. Aviho starkí už pred rokom zomreli. Hoci nám to bolo ľúto, boli sme radi že zomreli na starobu. Aviho starký trval na tom, aby Avi zdedil dom kde teraz ukladajú surfovacie dosky. Je to veľký priestor, pôvodne to bol dom na bývanie ale neskôr sa rodičia tety Jane presťahovali. Nerozumiem však jednej veci. A to tej, prečo mi Avi dnes zakázal do domu chodiť. 

10.Kapitola: 

Odhrnul som jej vlasy z tváre, a až potom som si všimol, že zaspala. To mal len utvrdilo v mojej úvahe, že je prepracovaná. Inokedy lety prežije v bdení. Hoci aj keby boli tri hodiny ráno. Sarah nikdy nedokázala zaspať v liettadle. Prespala celú cestu. Keď sme už pristávali, zobudil som ju. Na moje prekvapenie už nebola vôbec unavená. Opäť bola nabitá energiou, pripravená na ďalšie dobrodružstvá. 

Názor: 

Príbeh je inšpirovaný filmom - Medzi Riadkami. Je to pokračovanie autorkinho príbehu Dievča z Gangu, ktorý odporúčam prečítať si ešte pred týmto príbehom, aby vám nič neutieklo. Odhoďte predsudky a prečítajte si príbeh o černoške Sarah  a o jej ceste za svojím snom.

PODPORTE JU! ❤

Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤


Pomôžeme siWhere stories live. Discover now