Obsah:
Vanessa vyrastá v neľahkých podmienkach švajčiarskych Álp, konkrétne v malej dedinke o ktorej by mohla povedať, že je hoci aj koncom sveta. So svojim životom je ale spokojná a nemá sa na čo sťažovať. Má milujúcu rodinu, priateľov, posledné roky dokonca i vlastného koňa.
Všetko sa to ale zvrtne zmiznutím blízkeho člena rodiny. Vanessin šťastný život je v ohrození, no ona je odhodlaná zaň bojovať, aj keby to malo znamenať miestami nebezpečenstvo...
Úryvky:
1. Kapitola:
"Vanessa, poď už dovnútra lebo ti to kakao vychladne!" zakričí na mňa starká. Rýchlo vynesiem fúrik s hnojom a rozdám kozám posledné kúsky mrkvy. Keď na mňa kričí starká, nemá význam odvrávať. A hlavne teplé čerstvé kakao od nej si nikdy nenechám ujsť. Rýchlo vyjdem z bránky od ohrady a ponáhľam sa k zadnému vchodu. Vyzujem si staré ošúchané čižmy a vojdem do vyhriatej kuchyne. Vždy sa v nej cítim príjemne a útulne. Zošuchnem sa na drevenú lavicu pri stole k mojej navlas rovnakej sestre Sofii, ktorá má ako vždy svoje svetlé vlasy úhľadne zviazané do vrkoča, zatiaľ čo ja ich mám neposedne rozstrapatené.
"Kde si toľko bola?" vyčítavo sa ma opýta môj starší brat Mathew.
"Vzadu pri kozách..." váhavo odpoviem. Nemá rád keď som niekde bez dohľadu.
2.Kapitola:
Urazene sa opriem o sedadlo, no možno až príliš silno. Opierka zapraská a niekto za mnou zanadáva. Obzriem sa. Sedí tam nejaký chlapec, ktorého som tu v živote nevidela. Prekvapene si ho premeriam. Potom si uvedomím, že rovnako prekvapene, dokonca ešte prekvapenejšie si premeriava aj on mňa. Rýchlo sa ospravedlním a otočím späť. Nie som zrovna zhovorčivý typ ako moja sestra takže poviem iba "Prepáč." Vzadu počujem chichot. Zatnem zuby. Ten prenikavý chichot poznám. Sofia si ako vždy nájde chvíľu urobiť si zo mňa srandu.
3.Kapitola:
Stále má oči červené od plaču a vlasy jej lietajú kade tade. Smutne na mňa pozrie, a keď sa nám stretnú pohľady, obe sklopíme oči. Uvedomím si, že ju ľúbim najviac na svete. Je moja dvojička, stačí jej aby sa na mňa pozrela a hneď vie na čo myslím. Sofia je jediné čo mi ostalo, neustále mi pripomína mamu. Mám chuť ju objať, no teraz cez hodinu to asi nebude najvhodnejšie. Hlavne by som musela prejsť cez pol triedy. Tak sa na ňu iba usmejem a začnem si prezerať učebnice.
Názor:
S talentovanými autormi sa vrece roztrhlo a tak vám prinášam ďalšiu šikovnú autorku a jej príbeh. Tento príbeh je plný lásky a nielen k tej priateľovi, ale aj ku kamarátom a k rodine. Síce tieto dievčatá vyrastajú bez matky, ale aj tak si žijú svoj sen. Príbeh je dobrodružný a poteší aj milovníkov koní a dedinského života.
PODPORTE JU! ❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...