17.Together and with each other/Violinist :)

63 12 4
                                    

Obsah:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah:

Marianna je 16 ročné dievča, ktorej mama je bisexuálka. Má priateľa, ktorý ju vo všetkom podporuje a miluje ju. Jej život sa však v niečom raz zmení.

Úryvky:

1.Kapitola:

Keď robí takýto krik, už sa ani nebojím lebo viem, že je to buď preto, že som nevychovaná alebo nič nerobím alebo sa niečo dozvedela. 

"Prosím mami?" Povedala som kludným hlasom.

"To naozaj pre teba vôbec nič neznamenám?" Zas tie jej výlevy, ktoré má už niečo cez pol rok... naozaj mi to nie je jedno, ale poslednou dobou je to stále o tom istom. Raz som dcéra, ktorú by chcel každý a potom som razom najhoršia dcéra na svete.

2.Kapitola:

10 neprečítaných správ, píplo mi upozornenie na mobile. Bože, Andy sa o mňa zase bojí. Tak ho milujem. Keď má strach o mňa viem, že mu na mne záleží.

"Miláčik?"

"Haló?"

"Láska."

"Pokladík."

"Mám o teba strach, kde si mi?"

"Mary, prosím napíš mi."

"Láska..."

....

"Na to, že som sa s mamou rozprávala len 20 minút, toho napísal menej, ako naposledy." Zasmiala som sa v duchu.

3.Kapitola:

No pre mňa bola iná. Nie len tým, že mi ako jediná nešla po Andym, ale hlavne preto, že sme sa spolu začali kamarátiť, od druhého ročníka. Sadli sme si, ona bola obraz a ja myseľ, alebo ako sa to hovorí, proste sme k sebe patrili ako najlepšie kamarátky. Možno aj preto, že ja ju poznám ako nikto iný, viem jej slabé stránky.


Obsah:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah:

Príbeh o dospievajúcom dievčati, ktoré bude profesionálnou huslistkou, Vás nabudí k tomu, aby ste si sny plnili aj cez to, že Vás v tom nikto nepodporuje.

Úryvky:

1.Kapitola:

Môj príbeh začína zlomeným srdcom. Mala som chlapca, ktorého som milovala a milovať budem. No nebola som mu dosť dobrá. Bola som moc tichá, neskúšala som alkohol, drogy, cigarety a podľa mňa, som bola príliš mladá na sex. 

Nemiloval ma. Nikdy ma nemiloval, nemiluje ma ani teraz a nikdy ma milovať nebude. Prečo ma ťahal za nos? Prečo bol so mnou rok a pol, keď som pre neho nikdy nič neznamenala? Som len iná, čo je na tom zlé? Nepijem. Nefajčím. Nespím s každým jedným chlapcom, ktorý ma osloví. Prečo? Prečo sa to deje mne? Prečo mi to nepovedal skôr?

Názor:

Príbehy potešia ľudí, ktorí zbožňujú husle, keďže oba príbehy sa točia aj okolo nich. Prvý príbeh je klasicky o teenagerke, priateľstve, rodine a láske. Druhý príbeh má zatiaľ len prvú kapitolu, ale už tá je zaujímavá. Poteší najmä introvertov alebo ľudí, čo si myslia, že sú jediné žijúce tvory, ktoré nepotrebujú zapôsobiť na druhých tým, že budú holdovať alkoholu, drogám alebo sexu. Príbeh nosí krásnu myšlienku, ktorá ja napísaná v obsahu. 

PODPORTE JU!

Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤

Pomôžeme siWhere stories live. Discover now