47.Denník neobyčajne obyčajného dievčaťa :)

29 6 3
                                    

Obsah: 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah: 

Na Grace by sedelo veľa prívlastkov ako napríklad: šikovne nešikovná, nemilo milá, správne nesprávna a ten čo na ňu sedí najviac je neobyčajne obyčajná. Čo sa však stane ak do jej života neočakávane vstúpia nové kamarátky a predovšetkým chalan, ktorý prevráti celý jej život na ruby? Zmení sa Gracin pohľad na jej život vďaka novým ľuďom, ktorí doňho vstúpia?

Úryvky: 

1.Kapitola: 

Super. Nový deň v škole. Zase nezapadnem do kolektívu. Vymyslia mi nejakú trápnu prezývku a budú sa mi rehotať do konca školského roku. Nič nové pod slnkom. Našťastie musím to pretrpieť len dokým sa nepresťahujeme. Horšie je, že môj otravný brat bude so mnou chodiť do tej istej školy. Ak sa náhodou nestrápnim ja, strápni ma on. Pozrela som sa naňho vražedným pohľadom. 

2.Kapitola: 

"To je tak smutné. Prečo sa museli rozísť?" 

fňukala Linda.

"Linda je to komédia. Je jasné, že sa dajú znova dokopy alebo si ona nájde niekoho lepšieho a ty reveš ako keby tam niekto umrel." 

zasmiala sa nad ňou Nika. 

"No čo, som citlivá." 

bránila sa Linda. Potom sme všetky vyprskli do smiechu. 

3.Kapitola: 

"Tebe sa ten chalan fakt páči. A to ho poznáš koľko? Desať minút?" 

povedala Nataly. 

"Súhlasím, veď ty si s ním úplne flirtovala." 

pridala sa Sisa. 

"To, čo vy nazývate flirtovaním bol len priateľský rozhovor a nie nepáči a mi." 

"Zdá sa mi, že cítiš niečo iné a hovoríš niečo iné. Ver si čomu chceš, ale my vieme pravdu." 

12.Kapitola: 

Úplne som sa prebrala až niekedy cez prestávku. Akurát sme s babami kráčali po chodbe do inej triedy. Ja som sa ako vždy nepozerala pred seba a zrazu som do niekoho narazila. 

"Hej Martinová, dávaj pozor kam ideš." 

ozvala sa osoba, ktorá stála predo mnou. Chcela som ju obísť no až vtedy som si uvedomila, že ma tá osoba oslovila mojím priezviskom. A pokiaľ viem nikto tu na škole okrem mojich súrodencov, moje priezvisko nepozná. 

"Prosím?"

spýtala som sa prekvapene. Bola som tak zaskočená a zároveň úplne mimo, že som ani nezdvihla hlavu, aby som sa pozrela na toho človeka. 

"Alebo som mal poveddať Liz?" 

Názor: 

Príbeh je dokončený, čo poteší veľa čitateľov, ktorí nie sú trpezliví pri čakaní na nové časti. Prečítajte si denník neobyčajne obyčajného dievčaťa a spoznajte tajomstvo slov - priateľstvo a láska. Autorka príbehu ma prekvapila a zároveň potešila vyhlasením, že toto zdieľanie je pre ňu darčekom k Vianociam. Takže, pokiaľ stačí tak málo k radosti, poďme ju šíriť následovným čítaním a rozdávať takéto darčeky všetkým nádejným autorom. 

PODPORTE JU! ❤

Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤






Pomôžeme siWhere stories live. Discover now