16.Never lose hope :)

74 14 4
                                    

Obsah:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah:

Môj otec vždy hovoril:"Nikdy nestrácaj nádej."

Všetko bolo skvelé až kým sa nezjavila ona. Vďaka nej alebo skôr kvôli nej sa môj život totálne pokazil.

Príbeh o 16-ročnej Emme, ktorá s otcom v pokoji žila na ranči, užívala si život a snívala svoje sny. Všetko však pokazila jej sestra, o ktorej doteraz ani nepočula. Fiflena z mesta sa na ranči rozhodne nevie správať a pre Emmu je len obrovskou prekážkou v živote.

Úryvky: 

1.Kapitola:

Pamätám si na tie nádherné chvíle, keď si ma otec vyložil na veľkého koňa pred seba a priviedol nás na krásnu rozkvitnutú lúku. Zoskočil zo sedla, zložil ma ako princeznú a začal ma naháňať. Keď sme boli poriadne unavení a nohy nás ledva niesli, zaľahli sme do vysokej trávy a pozorovali oblohu. Biele chumáče pomaly tancovali a mizli za obzorom. Počkali sme na západ slnka, skúmali sme všetky krásne farby na nebi a na koni sme sa spustili dole kopcom. Vlasy mi viali vo vzduchu a otec mi pridržiaval klobúk.

2.Kapitola:

Na večeru tatino pripravil skvelé domáce lokše s mäsom. Ja som sa raz pokúšala spraviť ich podľa receptu,  ale... nedopadlo to najlepšie. Konkrétne jedna dopadla na plafón, ďalšia skončila na ventilátore a ďalšie boli tak tvrdé, že sme si takmer dolámali zuby. Nebrali sme to ako tragédiu, my sme sa na tom zabávali.

3.Kapitola:

Z auta vystúpila štíhla blondínka, dlhé dokonale upravené vlasy, vysoké opätky, biele šaty s kvetinkami, drahý náhrdelník a čisto biela kabelka. Prisahala by som, že som mala od údivu otvorené ústa. To má byť čo? Myslela som, že príde na ranč! Ona však vyzerala akoby sa práve vrátila z módnej prehliadky."

Názor:

Ďalšia talentovaná autorka. Táto knižka sa vyznačuje s dokonalými opismi, ktoré vám hneď vbijú do očí. Príbeh zaujme hlavne nadšencov koní, ale rozhodne si tam nájdu svoje aj iní čitatelia. Obsahovo je to o rodine a o živote na ranči. Takže si na chvíľu oddýchnete od romantickej lásky. Príbeh je plný obrázkov a taktiež vám vyčarí úsmev a dokonca vás aj rozosmeje. Príbeh má síce len 4 kapitoly, ale autorka na ňom aktívne pracuje takže sa môžete čoskoro tešiť na nové časti. 

PODPORTE JU!

Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤





Pomôžeme siWhere stories live. Discover now