Obsah:
Na naše svorky mal zaútočiť ten, ktorého sme sa obávali. Ninia mala videnie, že sa Blape vráti, ovládne celú našu rasu a zničí Xaliu-Strom všetkých vlkolakov. Nechceli sme jej veriť...Mladej vlčici Ember nie je všetko jedno, keď jej začne prsteň meniť farbu. Temnota sa rozširuje a Ember sa neraz ocitá v ťažkej situácii. Zisťuje, že im Alfa zatajuje pár dôležitých vecí. Je schopná udržať tajomstvá, ktoré zvierajú jej život a slobodu? Má sa spoliehať na Alfu a na Xaliu, alebo má svoj život zobrať do svojich vlastných vlčích pazúrov?
Úryvky:
Úvod:
"Jediné, čo môžem urobiť, je veriť sebe samému. Ale v tejto dobe sa to nedá. Nech sa snažíte akokoľvek a nech ste kdekoľvek."
Prológ:
"Joe?! Joe!"
Volal na svojho spoločníka vystrašený muž. V diaľke sa ozvala sova. Vietor sa pohrával s lístím, ktoré akoby vydávalo jemný šepot. Chcelo muža vtiahnuť do tajov tohoto lesa. No muž ďalej kričal v snahe nájsť svojho strateného priateľa. Zafúkalo a človek sa ešte viac prikryl šálom. Toto nebol vhodný čas na návštevu lesa, to vedelo aj malé dieťa. Ale okolnosti si vyžadovali aj takéto riskantné činy.
1.Kapitola:
"Oci, prosím..."
skúšala som znova vyvrátiť skutočnosť, že som nepočúvla rozkazy generála. Zaryto mlčal a hľadel pred seba. Nechcel mať dnes so mnou nič spoločné a ja som to do istej miery tolerovala. Porušila som pravidlo, budem za svoje činy pykať, ale chcela som byť vypočutá.
Ozvalo sa klopanie na dvere.
"Vstúpte,"
odpovedal naňho drsný hlas. Vošla som do miestnosti, ktorú som poznala ako svoju vlastnú izbu. Zvláštne bolo aj to, že tam mal posteľ, čo väčšina svorky nemáva. Pred stolom stál pekný muž v strednom veku s prísnym pohľadom, z ktorého sa nedalo nič čítať a smiernym úsmevom na perách. Čierne vlasy a ostré črty mu dodávali pôvab.
2.Kapitola:
Bol tam. Už z diaľky bolo vidieť jeho jemnú srsť. Keď som podišla bližšie, uvidela som, že na niektorých miestach, najmä v okolí hlavy a chrbta, bola šedá, okolo očí bledučko šedá až biela. Celé telo mal šedé až čisto biele. A oči? Mal krásne inteligentné nebesky modré oči. Pripomínal mi mňa. Ja som bola tiež šedá vlčica, no nie až taká krásna. A oči... som mala zelené. Neobyčajné.
Názor:
Úžasný príbeh talentovanej autorky. Príbeh je veľmi zaujímavý a pekne napísaný. Žiaľ, má len pár kapitol, keďže autorka ho pozastavila. Takže ak máte radi vlkov alebo pokiaľ máte radi kvalitné diela či chcete len jednoducho pomôcť, určite sa naň pozrite, nech sa príbeh čo najskôr opät rozbehne. Bola by ho škoda!
PODPORTE JU! ❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...