Obsah:
Arogantná a namyslená kanadská hviezda Shawn Mendes. Milá a vynaliezavá stedoškoláčka Mia Lovengeer. Dvaja ľudia. Jeden osud. Bude ale ich osud spoločný?A v tom som svoju ruku pocítila v tej jeho. Jeho dotyk mi spôsoboval zimomriakvy. Bol to len obyčajný dotyk, no on obyčajný nebol. Čo sa stane, keď arogantná hviezda kanadského pôvodu s povahou, ktorá sa každú minútku mení, bude musieť zavítať do miestneho gymnázia, pretože jeho otec mu nechce dovoliť hudobný smer, aj napriek tomu,že je hviezda? Chalan, ktorého život je len pozlátko sa bude musieť začať vzdelávať. To,že na škole spôsobí obrovský rozruch, sa dalo čakať. Lenže to, aký rozruch spraví on v jej srdci, to nečakal ani jeden z nich.
Budú spolu aj napriek mnohým prekážkam? Arogantný spevák a obyčajná stredoškoláčka. Kombinácia, ktorá spôsobí množstvo problémov, no podarí sa im nakoniec dosiahnuť svoje šťastie?Úryvky:
Prológ:
Čo sa stane, keď arogantná hviezda kanadského pôvodu s povahou, ktorá sa každú minútku mení, bude musieť zavítať do miestneho gymnázia, pretože jeho otec mu nechce dovoliť hudobný smer, aj napriek tomu, že je hviezda? Chalan, ktorého život je len pozlátko sa bude musieť začať vzdelávať. To, že na škole spôsobí obrovský rozruch, sa dalo čakať. Lenže to, aký rozruch spraví on v jej srdci, to nečakal ani jeden z nich.
Kapitola 1:
"Hej, dávaj si pozor," odvrkne zrazu nejaký chalan v slnečných okuliaroch.
"Ja? Ty si do mňa narazil," áno, veď prečo nezačať deň hádkou?
"Ja?! To nemyslíš vážne, to ty si tá, ktorá tu do mňa vrazila," odfrkol si.
"Nemám čas tu s tebou rozoberať, kto tu do koho vrazil, aj tak si to bol ty, musím ísť do školy, zbohom," obišla som ho a ponáhľala som sa smerom ku škole. Ten idiot ma tu zdržal, nech si ma neželá, ak zmeškám. Určite ho už nestretnem, ale veď prečo ho nezačať preklínať vo svojich myšlienkach? Aj keď to nezaberie, aspoň sa mu bude čkať.
Kapitola 2:
Dnes, prvý deň školy. Stále nechápem, prečo ma sem musel otec poslať. Dokelu aj s tou školou! Teraz som mohol byť na svojom európskom turné, ktoré by som začínal v Barcelone. Mohol som práve teraz spievať, žiť si svoj sen, počuť nadšené davy fanúšikov, a teraz, som tu. V tejto nemožnej škole.
"Pán Mendes, tu ste, nech sa páči," dvere do riaditeľne sa mi otvorili hneď po prvom zaklopaní.
"Dobrý deň," obidvaja sme si sadli a chvíľu mlčali. No hneď, ako sa predo mňa pokúšala postrčiť papier aj s perom, vedel som, koľká bije.
Kapitola 3:
Dom bol prázdny ako obvykle, čo bolo pre mňa obrovskou výhodou. Potrebovala som sa upokojiť a hlavne zabudnúť na toho Mendesa. On predsa nemôže byť tá slávna hviezda, o ktorej mi hovorila Vicky. Určite to bude len nejaký omyl, proste si ho len s niekým pomýlila. Áno, to bude ono. Zvedavosť mi však nedala a ja som sa okamžite vrhla po notebooku. Shawn Mendes. Rozklikla som prvý titulok a moje obavy boli potvrdené. Slávny spevák Shawn Mendes sa chystá ísť študovať! Bude to práve vaša škola, na ktorú príde?
Názor:
Máme tu fanfiction, ktorá poteší najmä nadšencov Shawna Mendesa. Autorka je veľmi šikovná čiže sa vám jej štýl písania určite zapáči. Prečítajte si príbeh slávnej osobnosti v roli obyčajného študenta.
PODPORTE JU! ❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...