6.Príbeh o dievčati :)

124 21 3
                                    

Obsah:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Obsah:

Predstavte si dievča, ktoré má svoje nesplniteľné sny. Chodí do školy vo veľkomeste a jej jeden z nesplniteľných snov je...

Úryvky:

1.Kapitola:

Ty ťapa, si sa nepredstavila!

Tak toto je moje podvedomie. Ale musím mu dať za pravdu, mala by som sa predstaviť. Volám sa Lili Deziová. Áno. Tak sa volám.

A čo tam robíš? No povedz aj niečo o sebe.

Nechcelo si povedať o nás?

Hej, hej, tak o nás? 

Tak som dievča ako ste si mohli všimnúť. Mám čerstvých 16. Ak sa pýtate..

...tak som nezadaná a nemám to v pláne. BLBOSŤ! Jedno z tvojich tajných prianí, ktoré mimovoľne máš napísané v denníku pod matracom, je nájsť si priateľa, ktorý ma bude milovať a ty, vlastne, my budeme milovať jeho a to nespomínam, že sme to najtichšie dievča, aké len je, bolo, a bude existovať.

3.Kapitola:

Čo? On sa iba pozerá. To nie je ani možné. Ak sa niekedy stalo, že mi nedal on prvú ranu, tak mi ju dal iný spolužiak. A inak volá sa Dean. Je aj celkom pekný.

Nie! Čo to trepeš? Veď on ťa vždy zmláti ako žito!

Z môjho uvažovania ma preberie Petrova päsť, Peter je mimochodom tiež môj spolužiak, ale táto rana bola neobyčajne silná. "Au." sykla som od bolesti na zemi.

5.Kapitola:

Vojdem do budovy školy a čakám nejakú narážku na to, že som došla do školy. Nič. Chápete to niekto? Lebo ja som úplne zmätená. Dôjdem ku svojej skrinke a... nie je tam žiadny papier s vyhrážkou. Opatrne pootvorím dvierka na skrinke a čakám, že niečo vytečie. Znova nič. 

10.Kapitola:

Dean: Kam si to išla? A mimochodom, mne nemusíš vykať.

Lili: Za tvojou ségrou, ty inteligent.

Dean: Nechcem byť zlý, ale odkiaľ sa poznáte?

Lily: Čo?

Napísala som mu a čumela do telefónu ako debil s otázkou v očiach.

Dean: No moja sestra v našom meste nebýva, iba tu má prácu.

Liliy: Ty o tom nevieš?

Dean: O čom???


Názor:

Príbeh je o šikanovanom dievčati. Tí, ktorých táto téma zaujíma, tak si tam určite nájdu svoje. Každopádne príbeh zaujme aj tých, čo majú radi lásku, ktorá je obklopená prekážkami. V príbehu sa vyskytujú aj správy, čo poteší tých, čo obľubujú texting. 

PODPORTE JU!❤

AnnMarieTren


Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť. 

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." 

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤







Pomôžeme siDonde viven las historias. Descúbrelo ahora