Obsah:
„Vidíš tie záblesky svetiel na oblohe?" „Nie." „Ty nevidíš hviezdy? Prečo?" „Ja ich nechcem vidieť." Uprostred noci, hlboko v srdci, každý nosí svoje tajomstvá.
Úryvky:
1.Kapitola:
Bola polnoc. Bežala som cez Jefferský les smerom k rieke. Často som takto trávila noc. Nemohla som zaspať. Môj mozog nedokázal vypnúť. Už tri roky som nespala. Keď som mala šestnásť, mali sme autonehodu. Bol to zázrak, že som vôbec prežila. Od toho dňa som iná. Som opak môjho ja.
2.Kapitola:
Listy naokolo sa rozleteli. Víchor naznačoval blížiacu sa búrku. Všetko do seba navzájom zapadalo. Všetko sa snažilo naznačiť, že je to preč. To dobré je preč. Môj život je preč. Zmenil sa v okamžiku jednej sekundy. Zrazu som ostala sama. Nemala som okolo seba nikoho. Kamaráti a moja rodina boli odo mňa vzdialení ako ten najvzdialenejší bod v oceáne. Dostať sa k nim bolo nemožné.
3.Kapitola:
"Ale, koho to tu máme?"
Zasmial sa hlbokým hlasom. Naše pohľady sa stretli. V jeho divokých tmavých očiach som zbadala niečo, čo som nečakala. Hľadela som do očí šelmy. Šelmy, ktorá iba čaká na svoju korisť. Oči plné drobných zábleskov ohňa. Zábleskov sily, krutosti a arogancie. No, v hlbinách jeho pohľadu, sa skrýval náznak citu. Možno predsa len niečo cíti, veď je človek, ako ja. Nie, to nie je možné. Som naivná. Uškrnul sa.
"Takže, ty mi neodpovieš? Nič sa od teba nedozviem?"
Odrazu v ňom splanul hnev. Rýchlosťou blesku ma silno chytil za zápästie a pritlačil k stromu. Medzi nami bol iba centimeter priestoru. Centimeter zanedbateľného priestoru. Na perách som cítila jeho dych, strácala som sa v očiach, ktoré boli temnejšie ako tá najčiernejšia tma.
Názor:
Aj vďaka tejto autorke som nesmierne rada, že som sa vrátila k pomoci ostatným autorom. Knižka je úžasne napísaná nie len po formálnej, ale aj po obsahovej stránke. Určite vás upúta. Nepochybne si táto knižka zaslúži väčšiu pozornosť a ja budem veľmi vďačná, ak sa nám to spoločne podarí, aby sa knižka mohla naplno rozbehnúť. Bola by veľká škoda, keby sa tento príbeh nedokončil.
PODPORTE JU! ❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...