14.Odhalená láska/Kúzelný králik :)

70 11 7
                                    

Obsah:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah:

Fanfikcia na Kúzelnú berušku a čierneho kocúra.

Úryvky:

1.Kapitola:

Bolo tam: To som rád pretože si moja naj kamarátka a vieš, že mne môžeš povedať všetko :)

To ma rozsmútilo ešte viac ako keby mi dal facku, ale musela som mu na to odpísať. Tak som mu na to napísala iba ďakujem, na viac som sa nezmohla. Hodila som mobil na posteľ a znova som začala plakať .

3.Kapitola:

 Bol som zaslepený voči nej, ako mám ju rád a priťahovalo ma to k nej, ale ignoroval som to a sníval som iba o Lienke. Už ani nie som si sám sebou istý. Uvidím, ako sa to vyvinie. Budem k nej chodiť ako kocúr, ale snažiť sa, aby sa so mnou bavila ako Adrienom. Zatiaľ jej neprezradím kto som. Vlastne neviem či jej to vôbec prezradím. Asi by ma nenávidela, nie? 

4.Kapitola:

Začali sme sa učiť, ale všimla som si, že Adrien sa nenápadne obzerá a kuká na mňa. Asi si myslí, že je nenápadný a že som si to nevšimla. Alya ma nenápadne buchla a šepla mi:"Ak si sa obliekla kvôli Adreinovi, tak to fakt funguje, nedokáže z teba spustiť oči." Ja som iba mykla plecami a radšej som sa sústredila na hodinu a nemyslela ani na Adriena a ani na kocúra.

" Ja som iba mykla plecami a radšej som sa sústredila na hodinu a nemyslela ani na Adriena a ani na kocúra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obsah:

Tento príbeh je o kúzelnom králikovi.

Úryvky:

Kapitola 1:

Dievčina menom Bell, ktorá bola vílou sa prechádzala po lese. Zrazu započula zvláštny zvuk, tak sa rozbehla za tým zvukom, keď dorazila k miestu, kde bol zvuk silnejší a zrazu zbadala, kto vydával ten lomoz. Bol to ten najkrajší biely králik, akého v živote videla. 

Kapitola 2:

Bell je víla ľadu, preto jej šaty boli tmavo modro biele a krídla boli veľké a okrem týchto farieb sa na nich objavili malé svetlo modré diamantiky i vo vlasoch mala sponu tiež svetlo modrú a v tvare diamantu. 

Kapitola 3: 

Jedine čo si neuvedomovali, že ich niekto z tieňa pozoruje. Nie je to Morgana, ale niečo oveľa, oveľa a oveľa desivejšie a nebezpečnejšie. A je to obrovský drak farbi noci, teda čierny. Jediné, čo je na ňom žiarivé sú jeho veľké zlatisté oči. A ako každý drak chrlí svoj dračí oheň. 

Názor:

Prvý príbeh je fanfikcia - Kouzelná beruška a Černý kocour. Zaujme hlavne tých, čo túto dvojku milujú. Druhý príbeh je fantasy. Vystupujú v ňom víly a kúzelný králik. Druhý príbeh je venovaný osobe, ktorú má autorka rada. Čo je pekné gesto. Ľudia by si mali dávať najavo, že sa majú radi. Je jedno, akou formou. 

PODPORTE JU! 

Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤

"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤

Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤

Pomôžeme siWhere stories live. Discover now