Obsah:
Dievča videlo vraždu svojich rodičov a musí opustiť rodinu, priateľov, domov, školu a musí dostať nové meno ba aj zmeniť chovanie. Ak by sa pokúsila o kontakt so svojimi blízkymi hrozí jej smrť. No skrytá dlho nevydrží.
Úryvky:
Kapitola 1:
Počula som výkrik a nejaká žena zakričala moje meno. Bože, to bola moja mama. Utekala som tmavými uličkami Prahy a hľadala mamu. Našla som mu mamu a aj otca mŕtvych na zemi...
Neviem, čo to bolo za emóciu, no bolo to strašné. Nebol to smútok, strach ani hnev, bolo to niečo iné, iné a nové. Nahmatala som mobil a vytočila 112.
Kapitola 2:
Milá Eliška Novotná,
do Londýna si zober jedine fotky, obľúbené časopisy, knihy, MP3 a nejaké topánky. Ostatné veci za teba zariadime. O 12:00 príde pre teba taxi. Dostaneš obálku s dokladmi a na letisku sa u Starbucksu stretneš s londýnskou policajtkou. Tento email sa po od kliknutí vymaže, tak si to prečítaj ešte raz.
Nadporučník Světoslav Kratina.
Bola som rada, že aspoň narodeniny mám rovnaké. A meno, aké som si mala dať? Isabella? Moc talianské. Kate? Noo, princezná predsa nie som. Jessica? Georgia? Carol? Lucy? Britany? Ja to nevymyslím! A možno Lisa? Áno, to je správne meno.
Obsah:
Aké je to zomrieť? Život po smrti.
Kapitola 1:
Stmieva sa a ja som ešte stále v lese. Obloha je tmavá, v lese počuť zavýjanie vlkov a húkanie nejakej zvery. Počuť kroky niečoho veľkého, väčšieho ako človeka. Niečo sa ku mne blíži. Niečo veľké.
Kapitola 2:
Ocitla som sa v nádhernom svete plnom mladých a krásnych ľudí. Rýchlo som si uvedomila, že som niekde mimo našu Zem.
Kapitola 3:
Chcela som zakričať "Uteč!" no nedokázala som to. Videla som, ako sa blížila postava v čiernom. A už len krv.
Názor:
Nesmierne ma teší, keď si ľudia pomáhajú navzájom. Túto autorku mi odporučila jej veľmi dobrá kamarátka. Mám z toho radosť, že sa myšlienka pomoci, prenáša aj na druhých ľudí. Prvý príbeh je o vymenenej identite. Zatiaľ má len dve kapitoly. Každý človek potrebuje menšiu motiváciu, takže ju pekne podporme, aby sa mohla zlepšovať a venovať sa niečomu, čo ju baví. Druhý príbeh je vhodný aj pre tých "menších" čitateľov, ktorí si nezakladajú na dlhých textoch.
PODPORTE JU! ❤
Ak chcete, aby bol váš príbeh tiež uverejnený, tak mi napíšte správu alebo sem do komentárov. S radosťou vám pomôžem. Všetko závisí však aj od vás čitateľov. Ja som len spostredkovateľ, ale vy ste skutočná pomoc. Nebojte sa podporiť.❤
"Každý autor je dobrý, pokiaľ píše srdcom." ❤
Vopred ďakujem za podporu tohto projektu, zapojenie sa a samozrejme za pomoc. Som rada, že ľudia so srdcom ešte existujú, ktorým nie sú ľudské sny ľahostajné. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...