Obsah:
Dievča menom Emma Corn je sexy, múdra a všetci chalani sa za ňou obracajú no je však nedostupná skoro pre každého chalana. Má najlepšieho kamaráta... Dokonalý život, staršieho brata, ktorý ju ochraňuje, jej rodičia sú bohatí ale ani jej brat ktorý sa volá Jack a ani Emma nie sú rozmaznaní ani namyslení...
Či sa zlomí jej nedostupnosť, a čo si prežije sa dočítate v knižke.
Autorka i_fucking_queen:
Volám sa Kristína, no som také crazy dieťa, pokiaľ som s kamarátmi alebo s rodinou, no akonáhle je niekto nový, tak taká odvážna nie som. Mám veľa cieľov, no nie všetky sú jasné. Nie som moc obdivovateľka kníh, pokiaľ ma kniha poriadne nezaujme, ale strašne rada píšem.
Úryvky:
1.Kapitola:
Moji rodičia sú bohatí, no nie vždy nám dávali to, čo sme chceli. Som im za to vďačná lebo teraz nie som rozmaznaná, ako tá krava...
2.Kapitola:
Idem dole, skočím na Jacka zo zadu a zakryjem mu oči.
"Kto to je?" Spýtam sa ho...
"Mami?" Zasmeje sa, odokryjem mu oči a rozstrapatím mu vlasy. (rituál rána).
"Hey!! Mám ti rozstrapatiť tvoje?" povedal naštvane a zasmial sa.
"Ani to neskúšaj bro." vyplazila som mu jazyk a rýchlo od neho utekala.
3.Kapitola:
Zas až také strašné to nie je. Prišiel ku mne doktor, mladý a pekný, mohol mať okolo 20, fakt bol pekný. Ak mám mať tohto doktora, chcem tu byť dlhooo.
Obsah:
Príbeh je o Rebeke Vool, ktorá má 17 rokov a je v podstate bad girl. Presťahuje sa za bratom lebo ju vyhodili zo školy a nájde si tam kamarátku a kamarátov, ale aj nepriateľov. Zažije kopu srandy, trápnych chvíľ, ale aj lásku.
Čo vám poviem asi iba to, že ona je bad girl a on bad boy.
Úryvky:
1.Kapitola:
Čiže na škole som tá bad girl, ale to neznamená, že som nejaká štetka, ktorá dá každému. Majú už u mňa vybudovaný rešpekt a to sa mi páči...
Aspoň, že sme dosť bohatí a tým dosť, myslím naozaj dosť. Sme bohatší než samotní Geissenovci...
2.Kapitola:
Vy ste nerozumeli?" Opýtala som sa.
"Však niečo na práci už máme." povedal jeden blonďak.
"Hej a čo také?" opýtala som sa.
"Pozorovať tvoju sexy postavu. Nechcela by si sa dnes staviť u mňa?"
"Eh eh." zakašľal.
"Na kašeľ väčšinou pomáhajú tabletky. Nejaké by si si mohol dať."
povedala som a pozrela som sa naňho.
"Malo to byť upozornenie, aby si sa zdekovala a uvoľnila mi moje miesto."
"A čo tak si nájsť iné?"
"Aargh!"zavrčal a odišiel.
Názor:
Ak chcete vedieť, ako dostať nedostupné dievča, tak je pre vás prvý príbeh správnou voľbou. Príbeh je bohatý na obrázky a giphy čiže vás poteší aj po vizuálnej stránke. Druhý príbeh je drsnejší.Ak však máte radi zlé dievčatá a drsných chlapcov, tak si ho určite prečítajte. Občas sa v príbehoch nedrží servítka pred ústami, to poteší čitateľov, ktorí majú radi hrubší slovník. Oba príbehy obsahujú aj vtipné pasáže, ktoré vás pobavia.
PODPORTE JU!❤
-Ak chcete, aby bolo počuť aj o vašich knižkách, tak sa mi ozvite do súkromných správ alebo sem do komentárov. Rada vás zazdieľam a spoločne si pomôžeme.-
"Každý autor je dobrý autor, pokiaľ píše srdcom."
Tak neváhajte a pridajte sa k nám. ❤
YOU ARE READING
Pomôžeme si
Short StoryBežne sa stretávam s tým, že mi napíšu nejakí autori ohľadom svojho diela. Chcú pomôcť, poradiť alebo si žiadajú len obyčajné prečítanie. Doteraz som to skôr odmietala, keďže som mala pocit, že hlas jedného človeka je úplne zbytočný. No potom ma nap...